Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Plaatsing Power Boost Valve?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Tommie
Hoi allemaal, ik ben nieuw op dit forum (lijkt me duidelijk).

Ik heb een vraag. Ik heb bij een biesheuvel autosport een Power Boost valve gekocht (moet nog binnen komen met de post). Deze moet de normale benzine druk regelaar vervangen. Alleen nu komt het... ik heb onder de kap gekeken maar ik kan deze niet echt ontdekken. Heeft iemand al ervaring met dit onderwerp. Ik neem aan dat er wel een beschrijving bij de Power Boost Valve zal zitten maar het is altijd fijn om ervaringen uit te wisselen.

Ik rij een Bravo 1.6 16v uit '98. Ik heb al een aantal dingen gedaan met het beestje zoals een K&N 57i kit, splitfire bougies + bougie kabels en een Remus einddemper.

Oh ja, ik vandaag het hele net overgesurft opzoek naar technische gegeven over mijn Bravo (beeldmateriaal) maar ik heb niks kunnen vinden. Misschien heeft iemand hier documentatie van.

Mazzel Tommie!!!!

Edit by Slider: Titel aangepast, zo is er op onderwerp te zoeken met de search.
The Master
Wat ik van biesheuvel zelf begreep, is dat hij niet vervangen werdt, maar alleen erbij geplaatst word... Erachter of erop ofzo... Je kan hun t ook in laten bouwen... €50 kost dat.

Meer info weet ik helaas niet... frown.gif Wil je wel ff foto's van alles maken wat je doet plz, en ff hier bij de HOW-TO neerzetten hoe je het uiteindelijk gaat doen (of heb laten doen). Ook wat je ervaringen zijn... Er gaat er ook 1 een keerop een 2.0 20v komen (waarschijnlijk) smile.gif
BELLEZZA ITALIANA
welkom tommie

vraagje van mijn kant
rijd je wagen zuiniger met de splitfire bougies en kabels :?: :?:

want je moet er een betere verbranding door krijgen
zat nm. zelf aan te denken om ook splitfires of brisk bougies te plaatsen
Tommie
Hoi Bravar1,

Op het eerste oog merkte ik niet echt veel van de Splitfire Bougies en kabels (je wint er volgens mij een pk'tje of 2-3 mee). Maar vooral op langere afstanden ging inderdaad het benzine verbruik iets omlaag wat natuurlijk een goede zaak is. De toeren gingen ook een tikkeltje omlaag.

Ik ben een beetje het type dat altijd opzoek is naar verbeteringen. Vooral op motorisch vlak.

Om terug te komen op de reactie van The Master, ik zal proberen een How-to-do in elkaar te zetten zodra ik de Power Boost Valve binnen heb.

Bedankt voor reacties,

mazzel!!!!!!!!! Tommie
The Master
Maak er plz ook 1 van de PBV zelf 1... Ben zelf nogal iemand die overal foto's van heb... (ik zou b.v. ook een foto maken van het busje (van de TPG) wat mijn Power Boost Valve zou leveren biggrin.gif)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.