Help - Search - Members - Calendar
Full Version: idee voor de grote meetings
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
Triple B
ik heb zo goed als rond dat mijn dealer mee doet met een sponsering van kenteken platen

[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=796[/img]

deze platen kunnen gebruikt worden voor de grote meetings (ital fast)

je moet het zien als een soort van club verband

alle bravo's brava's marea's met een en de zelfde plaat

alleen nou is eerst mijn vraag hoeveel animo is hier voor

de prijs zou duidend minder zijn bij grote aantallen

ik weet nog geen vaste prijs om dat ik geen aantallen weet

wat vinden jullie van de op zet / kleur

of maak even een andere plaat met je eigen idee

mzzl peer
Monstra16v
nickname op et grote gedeelte en url onderin houden is leuker
marcelv8
Leuk plan, mar net als Monstra zegt, de nickname en klein onderaan de url.
Dutch Dimension
Zelfde hier :wink:
The Master
Fiat Bravo Club vind ik op zich wel best, maar username is ook goed smile.gif

Maar 1 ding... die letter wel wat groter... Die url hoort zo klein te zijn, da's netjes... Maar voor wat in t midden staat is vanaf 3 meter niet te lezen...

Dacht meer aan zoiets:
[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=801[/img]

of

[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=802[/img]
BELLEZZA ITALIANA
vind de tweede van master wel mooi lol.gif

als we dan toch met zijn alle zijn
kan dan bij de url niet alleenwww.fiatbravoclub.nl staan

maar bijv. ook er bij naast www.fiatbravaclub.nl

wij zijn tenslotte met zijn alle :roll:

tis maar een idee :?: :oops: :?:[/b]
BravoHGT20v
Ik denk dat iedereen wel dezelfde plaat moet dragen, anders krijg je verwarring naar buitenstaanders. Het is naar mijn idee toch het belangrijkst dat men bekend wordt met de Club en niet specifiek met de berijder?

Dus iedereen dezelfde plaat lijkt mij de meest proffesionele oplossing. (PS scheelt ook een hoop in de kosten denk ik?)

Groeten Mark
The Master
Nou, wat ik dan een beetje t probleem vond, je kan dan nooit in een groot lettertype WWW.FIATBRAVOCLUB.NL erop zetten... (om van afstandje te lezen) kijk maar naar de grootte:
PH-RN-82
THE MASTER
WWW.FIATBRAVOCLUB.NL

Een kenteken is goed te lezen. THE MASTER is dan kleiner, maar nog zeker te doen. WWW.FIATBRAVOCLUB.NL is TE lang... 2x zo lang, dus zeker 2x zo klein...

Wat heeft iedereen dan t zelfde?
* De auto puh2.gif
* Onderin t nr bord www.fiatbravoclub.nl
* Zelfde 'layout' nummerbord
* Zelfde lettertype

Ook voor de leden is t makkelijk; zien ze gelijk: The Master; die auto, zijn berichten altijd. Dan weet je er gelijk een beeld bij...

Maar, dat vind ik smile.gif Als er andere meningen zijn.... Graag...
marcelv8
@ De Master, heb je geleik in dat de hele url te lang is... maar wel eens aan gedacht dat er ook nicknames zijn die zo lang zijn denk aan Remco Mathijssen als voorbeeld, dat past er ook nooit op frown.gif

en ik ben het met BRAVAR1 eens, dan ook platen met de url www.bravaclub.nl :!:

(vind trouwens die tweede van the master mooier)

Marcv8
MARCV8 --> die grote dus biggrin.gif
BELLEZZA ITALIANA
we kunnen het ook omdraaien

duz grote letters fiat bravo club

en klein eronder de nickname
marcelv8
Of wat dacht je van flinke letters FBC die letter combinatie is zowiezo errug strak...

FBC het klinkt gewoon goed biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

dus bijv. (HEEL) groot FBC (voor de url kijkt men wel op de raamstickertjes...)

en met FBC heb je ook geen verschil tussen bravo/brava

en daaronder de nickname.
Triple B

dit bedoel ik er mee net als puntsportivo

en voor als je ergens padock kaarten van heb dan moet je de club promoten niet je nick name toch?

mzzl peer
Dutch Dimension
QUOTE (marcv8)
@ De Master, heb je geleik in dat de hele url te lang is... maar wel eens aan gedacht dat er ook nicknames zijn die zo lang zijn denk aan Remco Mathijssen als voorbeeld, dat past er ook nooit op frown.gif 

en ik ben het met BRAVAR1 eens, dan ook platen met de url www.bravaclub.nl  :!: 

(vind trouwens die tweede van the master mooier) 

Marcv8
MARCV8  --> die grote dus biggrin.gif

Dan laat ik op mijn plaat wel RED BRAVO zetten.
Anders weet iedereen gelijk mijn naam :wink:
marcelv8
QUOTE (BRaVo GT)
en voor als je ergens padock kaarten van heb dan moet je de club promoten niet je nick name  toch.

Inderdaad, alleen PuntoSportivo klinkt een stuk vlotter als fiatbravoclub :oops:

dus dan zou ik persoonlijk voor FBC kiezen in dikke mooie blokletters,
FBC dat is een ijzersterke lettercombinatie als je 't mij vraagt, en dus 1 bord voor iedereen hetzelfde is goedkoop en makkelijk bij te maken voor nieuwe leden die er een willen!

voor de link hebben we toch al raambanden, kleine raamstickertjes en shirts en flyers.... :!:

wat zijn de meningen hierover??:

[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=806[/img]
marcelv8
QUOTE (Remco Mathijssen)

kijk en als straks de helft een andere naam op zn plaat zet...heeft dat nog geen effect natuurlijk om nicknames erop te zetten :roll: :!:
Dutch Dimension
QUOTE (marcv8)
QUOTE (Remco Mathijssen)

kijk en als straks de helft een andere naam op zn plaat zet...heeft dat nog geen effect natuurlijk om nicknames erop te zetten :roll: :!:

Dat klopt.
Maar ik heb geprobeerd mijn Nickname in RED BRAVO te veranderen maar dat ging niet :wink:
RARARA
Ik ben voor het originele plan !!
Om mijn nickname erop te zetten gaat niet lukken denk ik !! :? :oops: biggrin.gif

Voor diegene die toch perse hun nickname willen, kunnen zelf er een laten maken en die op de achterkant zetten ofzo..

Ik kan wel evt. als RARARA of als Abarth ,want zo sta ik ook op andere fora ingeschreven.

Laat het maar weten hoe het gaat worden, ik doe iig mee !!
Monstra16v en ik zullen iig alvast beginnen met reclame maken binnenkort ! :wink:
Dutch Dimension
Ik vind dan dat FBC wel mooi

Dat kun je lekker groot op een plaat zetten :wink:
The Master
Mijn punt; als we op een grote meeting staan, zal er toch wel meer 'reclame-materiaal' over bravo's waar duidelijk FBC op komt te staan! (denk aan een grote vlag)

Je auto is iets persoonlijker, dus een een persoonlijker nummerbord... (vind ik...)
marcelv8
club reclame zal er zeker genoeg zijn...maar DAAROM ook juist alleen de afkorting FBC, ik hoef geen nummerbord die stampvol zit met letters... :?

en op je shirt staat ook een nickname al....en op het infoblad achter je raam (wat gezegd is erges opt forum) net zoals lizzard. dus wat mij betreft 1 en dezelfde kentekens... smile.gif
jwlos
groot fbc en dan is de urlsticker op de auo verder genoeg.

waarom plakken jullie niet gewoon de naam op de zijruit zoals ik dan weet toch ook iedereen het.

het is ook me nickname maar dat kun je zelf beslissen.
die stickers kosten voor mij €8 maar dat licht aan het aantal letters en de hoogte van de letter en het type.
mochten er nogmeer van dit soort stickers willen hebben wil ik dat wel regelen maar dan moet ik wel weten welke naam/letters je wil hebbnen.

ik wil in ieder geval hoe het ook gaat worden,twee nummerborden dus ik weet niet hoe dat bij de andere is.
als iedereen er twee wil dan zijn het ook al gauw veel nummerborden.

zijn ze trouwens besloten en klaar voor 24april???????????

alvast succes en we horen het wel weer
TheLizard
heel leuk maar ik heb net platen laten maken met alleen mijn nick erop frown.gif

ik kan natuurlijk wel de fiatbravo sticker erop plakke
marcelv8
eerst ff afwachten, als we beslissen zijn ze toch snel klaar neem ik aan smile.gif

zal hier ook informeren bij een aantal zaken, voor de FBC plaat (met klein onderin de nickname) wat die eventueel gaan kosten.
evill bravo
waarom niet fbc erop zetten met daaronder de nickname als sticker bv??
marcelv8
jah dat zou ook kunnen....stickers zijn goedkoper als voor iedereen apart de nickname erop.... smile.gif
Bobi
Hebben jullie dit topic al gelezen misschien ? :?:

Het maakt niet zo veel uit of iedereen dezelfe plaat gaat maken, of iedereen een andere plaat neemt, maar ik ga in elk geval deze plaat laten maken!

Tis wel misschien wel leuk om dezelfde plaat te laten maken, maar in kosten gaat het niet veel schelen, omdat het maken van een kentekenplaat nl. 2 seconden duurt

Verschil kan er wel zijn vind ik, we zijn toch ook niet verplicht om met dezelfde spoiler rond te rijden? een ieder heeft nu eenmaal zijn eigen smaak. Het is waarschijnlijk wel slim om vast te houden aan het kader met de URL, en wat er dan in de "hoofdtekst" komt te staan mag een ieder toch voor zichzelf weten?

gr. Bob
Triple B
nou weet je wat ik ga wel naar de dealer toe en ik ga wel even vragen wat de kosten zijn van 15 platen of zo en dan kijken wat hij met de prijs wil doen

de dealer heeft heel veel intresse in 24 en 25 en april

mzzl peer
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.