Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Meer accu-inhoud o.i.d.
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
bastaard
Gewoon even ter informatie, want ik weet nog niet of ik er ook daadwerkelijk iets mee ga doen:

Sinds ik een subwoofer + versterker heb kan ik de muziek in m'n auto niet zo lang meer aan laten als ik de motor niet heb draaien. Zijn er accu's te krijgen die meer inhoud ofzo hebben, of moet ik echt gaan denken aan een extra accu ofzo?
tamael^
QUOTE (bastaard @ Oct 14 2007, 20:42) *
Gewoon even ter informatie, want ik weet nog niet of ik er ook daadwerkelijk iets mee ga doen:

Sinds ik een subwoofer + versterker heb kan ik de muziek in m'n auto niet zo lang meer aan laten als ik de motor niet heb draaien. Zijn er accu's te krijgen die meer inhoud ofzo hebben, of moet ik echt gaan denken aan een extra accu ofzo?

er zijn zwaardere accu's die gewoon passen (gel accu is het beste), maar als je het groot wil aanpakken kan je een 2e accu en dan een laadregeling er op. ik zelf heb een 90 Ah accu er in hangen en die kan toch wel een uur spelen en dan nog starten.

het is maar net hoeveel geld je er aan wil besteden.

tamael
Psycho
misschien dat ook gewoon je huidige accu niet helemaal goed is...
en als je dan een andere koopt kun je gelijk net zo goed een gel accu erin gooien die iet wat zwaarder/sterker is...
bastaard
QUOTE (Psycho @ Oct 15 2007, 15:44) *
misschien dat ook gewoon je huidige accu niet helemaal goed is...
en als je dan een andere koopt kun je gelijk net zo goed een gel accu erin gooien die iet wat zwaarder/sterker is...

Deze accu is pas nieuw (6 maanden ofzo), dus dat ie niet goed is lijkt me sterk...Ik vraag me wel af en toe af of mijn dynamo wel in orde is...is er een manier om dat te testen?
tamael^
QUOTE (bastaard @ Oct 15 2007, 15:56) *
Deze accu is pas nieuw (6 maanden ofzo), dus dat ie niet goed is lijkt me sterk...Ik vraag me wel af en toe af of mijn dynamo wel in orde is...is er een manier om dat te testen?

laadstroom en laadvoltage meten. dit met en zonder dummyload. zijn speciale meters voor in de garage.

tamael
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.