Help - Search - Members - Calendar
Full Version: rembloklampje!!!!!!!HELP
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
jwlos
help me remblokken lampje brand.ik moet morgen nog naar me werk en kan hem dan pas wegbrengen.

kan iemand me vertellen of het heel erg is om r nog 30km mee te rijden.

zag hem vanavond licht oplichten en brand niet elke keer als ik rem.
probeer wel morgen te laten vervangen.

hopelijk kan iemand het me vandaag nog vertellen want anders zal ik moeten fietsen en dat ga ik op zeker niet fijn vinden.

ALVAST BEDANKT
Monstra16v
neejo als je ehm maar snel vervangt suc6 het geeft aan dat je nie veel meer heb
The Master
Neej, maar tip, rem zo weinig mogelijk....

Hoe? Rem af op de motor... Schakel dus naar elke versnelling terug, en laat de koppeling opkomen, laat m ook lekker uitrollen (300m voor een bocht gewoon geen gas geven en naar de 70/60 ofzo... Boeie wat de rest van je denkt!)

Uiteraard wel remmen als t nodig is :wink:
jwlos
dit lucht heel erg op.
ben ik dan ook automatisch aan nieuwe schijven toe of gaan er meerdere blokken per schijf weg??????
ik ga proberen of ze het vandaag kunnen doen want ik vindt het toch maar niets.
27maart slipcurses en dan moet je om verzekerd te zijn in het bezit zijn van een technisch goede auto en zonder remmen ben ik dat denk niet.

heel erg bedankt maar weer
The Master
Nou, als dit al je 4e blok is op je schijf, dan moet mss je schijf ook vervangen worden... Maar ik geloof dat er wel meerdere blokken per schijf doorgaan ja...
jwlos
weet niet of het de eerste zijn want bij mijn zijn ze nog nooit vervangen maar het kan.

hoop dan maar dat de schijven nog niet hoeven.
voor nu weltrusten allemaal
The Master
Weltruste. En slotje zeker :?:
pieter88
gaat nog 100000 km mee. gewoon niet meer remmen... biggrin.gif biggrin.gif
The Master
Of gewoon alles met de handrem... lol.gif lol.gif lol.gif
jwlos
vandaag heeft de garage nieuwe blokken gemonteerd dus het is weer veilig.

idd slotje

wel bedankt allemaal
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.