Help - Search - Members - Calendar
Full Version: past een 1.6 uitlaat op een 1.4
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
armando
Heyy mensen.

Mijn uitlaat is bij de middendemper afgebroken nou wil ik van de kat. tot einddemper vervangen. komt een remus einddemper op.

Maar ik zag net op de sloop dat de einddemper van een 1.6 anders is dan een 1.4.
Maar past de rest wel? van kat. de klem zeg maar. tot einddemper en aan het einde een remus dus..

hoor het graag van jullie
groeten armando
tamael^
QUOTE (armando @ Sep 10 2007, 19:36) *
Heyy mensen.

Mijn uitlaat is bij de middendemper afgebroken nou wil ik van de kat. tot einddemper vervangen. komt een remus einddemper op.

Maar ik zag net op de sloop dat de einddemper van een 1.6 anders is dan een 1.4.
Maar past de rest wel? van kat. de klem zeg maar. tot einddemper en aan het einde een remus dus..

hoor het graag van jullie
groeten armando

remus past op zowel 1.2, 1.4 en 1.6. hoor over de 1.8 en hgt de verhalen dat de uitlaat te veel tegendruk geeft maar dit weet ik verder niet.

tamael
Turbootje
mijn tussendemper is ook na de klote ..orgineel is die maar 255 euro ex btw ex montage ..nu komt er een tussendemper vervanger onder en een rvs dubbel ronde pijp onder en ben ik goedkoper uit biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

armando
nee ik wil een middendemper vanaf de kat. en eind demper van 22n 1.6 16V onder mijn auto zetten en de demper vervangen door een remus.

dus het gaat er om of de middendemper van een 1.6 op een 1.4 past incl aansluiting op de kat.

gr armando
tamael^
QUOTE (armando @ Sep 10 2007, 22:33) *
nee ik wil een middendemper vanaf de kat. en eind demper van 22n 1.6 16V onder mijn auto zetten en de demper vervangen door een remus.

dus het gaat er om of de middendemper van een 1.6 op een 1.4 past incl aansluiting op de kat.

gr armando

ooh, verkeerd gelezen.

een 1.4 demper zal vast pas te maken zijn. maar denk dat je het beste een 1.6 demper kunt nemen. gewoon beter monteren ivm andere cat. tegendruk gaat wel goed.

als je een uurtje of 2 uittrekt zal die 1,4 demper er heus wel mooi onder komen maar het is maar net wat je wil want een complete uitlaat kost mij 170 euro inclusief btw en alles. zonder gepiel een nieuwe uitlaat.

tamael
armando
ik den dat ik een nieuwe uitlaat ga bestellen.

een middendemper + eind demper (is 1 geheel) gaat me ongeveer 165 euro kostn en gaat er nog wat korting over heen. (mijn schoonvader werkt bij otogros:P)

alleen de einddemper slijp ik er dan af om deremus terug te kunnen plaatsen.. maar die verkoop ik dan wel mischien:P

groetn armando
tamael^
QUOTE (armando @ Sep 12 2007, 19:59) *
ik den dat ik een nieuwe uitlaat ga bestellen.

een middendemper + eind demper (is 1 geheel) gaat me ongeveer 165 euro kostn en gaat er nog wat korting over heen. (mijn schoonvader werkt bij otogros:P)

alleen de einddemper slijp ik er dan af om deremus terug te kunnen plaatsen.. maar die verkoop ik dan wel mischien:P

groetn armando

stom, jij hebt mijn pijpje. klopt idd dat je 1.4 hebt. moet toch wat minder laat in de avond gaan antwoorden.
lionheart
ik weet inmiddels uit ervaring, door middel van motor swap 1.4 naar 1.6, dat de kat van de 1.4 op het flexibel stuk van de 1.6 past. alleen weetik niet of dit ook geld voor de tussen demper. heb de mijne laten verwijderen. ik zou zeggen probeer het gewoon. wie niet waagt wie niet wint.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.