Monstra16v
Mar 9 2004, 16:05
Ik ga binnenkort raambanden laten maken van fbc, in de url net als de kleine stickertjes maar dan groter voor op een raamband.
Deze gaan tussen de 15 en de 17,5 euro kosten, misschien goedkoper. Ligt aan de afname.
Ik ga vandeweek de eerste 2 laten maken 1 voor mij en 1 voor rarawatvoorautohebik.
Dan zet ik fotos online voor jullie.
Ik ben alleen nog nie uit over het betalen. Aangezien ik het mij niet kan permiteren om er 10 ofzo voor te schieten (hopelijk jullie begrip hiervoor)
als jullie ideeen hebben over de betaling of jullie willen er graag 1 dan even hier melden dan hou ik et allemaal bij.
oja ik kan ze denk ik wel in alle kleuren regelen.
maar denk dat zilvergrijs wel het mooist is..
ps: het gaat hier om een sticker zonder raamband als jullie willen kan ik voor een meerprijs er wel een raamband zelf bij doen in vele kleuren..
evill bravo
Mar 9 2004, 17:28
jammer,heb net een hele speciale laten maken met aan beide kanten het fiat logo en daartussenin mijn nickname in heeele mooie letters(Evill Bravo)

maar heeft ook wel wat.
Dutch Dimension
Mar 9 2004, 22:31
Ik wacht de fotos af
Ben wel benieuwt
ik wacht op de fotos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BELLEZZA ITALIANA
Mar 11 2004, 17:40
als je er ook een paar in www.fiatbravaclub.nl
laat maken dan hou ik mij aanbevolen en denk nog wel meerdere
ik zou hem wel graag in het zwart willen en als het kan met geschreven
letters geen typ-letters :roll:
wel veel eisen he :oops: :oops:
marcelv8
Mar 11 2004, 20:54
jaahh de FIATBRAVACLUB stickers wil ik ook voor op het raam!!!!
als ze komen :oops:
maar dan wel in het zilver, en ook in mooie handgeschreven letters
@BRAVAR1 misschien moeten we hier zelf achteraan..aangezien zei bravo stickers maken..
edit: Ohja, niet zo hele grote (hoge) letters aangezien mijn raamband niet erg hoog (breed) wordt....
Monstra16v
Mar 11 2004, 23:52
ik laat 1 type maken
en dat is het gene dat gelijk is aan de kleine url stickers van the lizzard omdat we die toen allemaal mooi vinden kleur kan ik wijzigen lettertype niet!!!!
marcelv8
Mar 12 2004, 09:21
lettertijpe vind ik wel goed, en de kleur ook wel denk ik, je had het over zilvergrijs toch??
maar wil eerst ff je fotos zien, en bekijken of het wel past bij een groene raamband..
maar die A stickers kun je dus laten maken??
of wordt de prijs dan duurder...?
Monstra16v
Mar 12 2004, 13:24
wat bedoel je bij A stickers
marcelv8
Mar 12 2004, 13:27
QUOTE (Monstra16v)
wat bedoel je bij A stickers
www.fiatbravaclub.nl stickers (voor op de raamband)
Monstra16v
Mar 12 2004, 13:29
uh kan wel maar die site bestaat niet dus schite nie op je zit toch bij de bravo/a club
marcelv8
Mar 12 2004, 13:31
QUOTE (Monstra16v)
uh kan wel maar die site bestaat niet
binnenkort wel...
Monstra16v
Mar 12 2004, 13:33
o daar had ik nog niks over gehoord maar als dat zeker is wil ik dat graag doen
marcelv8
Mar 12 2004, 13:35
QUOTE (graaf)
Hello

Yup, ik wil binnenkort de brava link eventjes registreren...
BELLEZZA ITALIANA
Mar 12 2004, 18:02
@marcv8
check pm
marcelv8
Mar 12 2004, 18:35
@ Monstra, aub nog niet de brava variant bestellen... zijn er nog niet helemal uit... :wink:
Monstra16v
Mar 12 2004, 19:19
ik bestel nog niks eerst twee proefafdrukken voor mijn e rarawatvoorauto hebik martijn dus
en dan kijken hoe betalingen gaan regelen en dat wou ik hier graag vragen
Weazel
Mar 12 2004, 19:21
als er een smalle clubbandsticker is die juist onder mijn zonneband geplakt kan worden wil er er ook wel één als dat mag want ik kom niet snel naar tuningshows in nederland
Monstra16v
Mar 12 2004, 19:24
mag zejker maar denk dat de letters zon 15 cm hoog gaan worden aangezien de meest gangbare maat voor een raamband 22 cm is...
Je zal de stickers wel op meetings op moeten halen ik ga nie naar iedereen rijden nartuurlijk..
Weazel
Mar 12 2004, 19:55
naar een paar metings komen is geen probleem ma 15 cm is veel te lang om nog onder mijn zonneband te plakken.
Monstra16v
Mar 12 2004, 20:01
op je zonneband???
marcelv8
Mar 14 2004, 01:35
Misschien voor de echte Tuners onder ons op de raamband:
FBC TUNING
Weazel
Mar 14 2004, 12:51
nee onder de zonneband. heb het al een paar keer gezien da zijn dan van die foliestickers waar je van binnen naar buiten kunt doorkijken en deze stickers zijn gemiddelt een 5cm hoog en hebben ongeveer de breedte van de ruit. ma ik zal wel ff kijken als de foto's in het topic staan.
Monstra16v
Mar 16 2004, 14:38
QUOTE (marcv8)
Misschien voor de echte Tuners onder ons op de raamband:
FBC TUNING
neej dat is niks we houden het gewoon op de club naam het is reclame ey voor mij bedoelt voor meetings zoals italfest een beetje naambekendheid maken
RARARA
Mar 16 2004, 14:44
Het is voornamelijk om tijdens Italfest wat extra aandacht voor onze club te trekken.
En natuurlijk voor die tijd er tussen.
Monstra16v
Mar 16 2004, 14:45
QUOTE (RARARAwatvoorautohebik?)
Het is voornamelijk om tijdens Italfest wat extra aandacht voor onze club te trekken.
En natuurlijk voor die tijd er tussen.
nette avatar je vriendin????
nee
jammer
RARARA
Mar 16 2004, 14:51
idd
BELLEZZA ITALIANA
Mar 18 2004, 22:44
ben er uit wat voor een tekst ik op mijn brava ga zetten
bellezza italiana
wat vertaalt betekent
italiaanse schoonheid
de url doe ik dan op mijn platen
marcelv8
Mar 18 2004, 22:52
Heeeel mooi Bravar1 !!
ben benieuwd naar het resultaat :wink:
Weazel
Apr 16 2004, 17:45
nog altijd niks? :?: ?
Dutch Dimension
Aug 14 2004, 11:23
En is ie er al?
pieter
Aug 21 2004, 15:02
Hoe kan ik de stickers bestellen? Zijn dat witte?
RARARA
Aug 21 2004, 18:56
Het beste kun je er gewoon een bij je lokale stickerboer laten maken, als er nou heel veel vraag naar is wel ik best wel informeren of we er een aantal kunnen laten maken.
Voor 1 zal de prijs volgens mij rond de 25 euro moeten liggen
Monstra16v
Aug 22 2004, 10:55
kwil er best een aantal laten maken maar ik wil et zelfnie meer
pieter
Aug 22 2004, 15:34
Waar kan ik het lettertype vinden, da ga ik dat zelf vlug regelen..
marcelv8
Aug 22 2004, 16:32
QUOTE (pieter)
Waar kan ik het lettertype vinden, da ga ik dat zelf vlug regelen..
op de 2e sticker & blindeer meeting kan je het vast ook laten maken.
http://www.fiatbravoclub.nl/forum/viewtopic.php?t=1915
Triple B
Aug 22 2004, 16:46
dat hangt er van af of bobbie/TD abarth het bestand space age in het EPS bestand kan regelen maar dan wel het hele lettertype van A tot Z
de stickerboer van mijn die heeft het via internet geupload op zijn computer en kan het ook maken dus zeg me de maat van de raamband en met of zonder spaties en ik belk wel even wat het gaat kosten per stuk en per 10 in het lichtgrijs.
greets jwlos
Triple B
Aug 22 2004, 21:48
heeft hij space age EPS bestand?
neem aan van wel want hij heeft die nummerbord sticker van master gemaakt
greets jwlos
Triple B
Aug 22 2004, 21:54
kijk eens of je dat bestand kan regelen
dat heeft de master wel want via een mail van de master heeft hij die site gezocht en gevonden.
ik kan ze ook laten maken hoor.
maar moet dan even een maat weten.
greets jwlos
Triple B
Aug 22 2004, 22:07
het gaat mij om het EPS bestand
want dan kan het spandoek gemaakt worden
The Master
Aug 22 2004, 22:07
QUOTE (jwlos)
dat heeft de master wel want via een mail van de master heeft hij die site gezocht en gevonden.
ik kan ze ook laten maken hoor.
maar moet dan even een maat weten.
greets jwlos
:? :? :? Wat heb ik gemaakt??? Ik gebruik geen EPS dinge. Ik gebruik Word en Paint voor mijn plaatjes e.d.... :roll:
jij stuurde mij toen een mailtje waar een site opstond volgens mijn en daar heeft hij hem dacht ik vanaf gehaald.
ik kan ook wel voor spandoek kijken zeg maar hoe groot of heeft die stickerman bij jou een gratis spandoek voor je want dat zal mijn zeker niet lukken.
greets jwlos
Triple B
Aug 22 2004, 22:18
ja ik krijg em gratis
2m bij 70cm
zal mijniet lukken maar wie heeft dan die url stickers gemaakt want die heeft het dan toch en als je een goedesticker boer heb dan kan die ook spandoeken leveren want het zijn vaak reclame bureau's
ben zoekende maar wil nog niet lukken
greets jwlos
kan hem niet vinden maar zal als ik tijd heb morgen ff bellen.
greets jwlos
Monstra16v
Aug 23 2004, 11:17
anders kan ik space ace van a tot z wel in eps zetten voor jullie
RARARA
Aug 23 2004, 19:42
Dat lettertype kan ook anders heten.
Je hebt verschillende soorten programma's, waar je het zelfde lettertype hebt alleen heet die anders.
Gewoon 1 voor 1 bekijken.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.