Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Club Bestuur.
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Forum Mededelingen
Pages: 1, 2
The Master
Notulen? Geen id smile.gif mss wel biggrin.gif
Triple B
@ master

ik stem voor

mzzl peer
TheLizard
QUOTE (marcv8)
Komt er ook een soort van notitie, met daarin punten die besproken zijn en dergelijke?  coool.gif

ik weet daar wel iemand voor lol.gif lol.gif lol.gif
Oxygen
Jaja jongens ik notuleer wel (is tenslotte een gedeelte van mijn vak)
Ik zal m'n laptoppie meenemen en zorgen voor een verslag dat ik dan op het forum zal plaatsen.

@master goed idee van de agenda daar zat ik ook al aan te denken.
Ik zal binnen kort mijn punten naar je toe mailen. Wanneer verspreid je de agenda?

Ff oftopic (J*zus het lijkt wel of ik op mijn werk zit lol.gif )
The Master
QUOTE (Monique)
Ff oftopic (J*zus het lijkt wel of ik op mijn werk zit lol.gif )

Ja, en dit is gewoon school voor mij, dus dat moet geen probleem zijn biggrin.gif
Wanneer de agenda komt.. Nou, zeker een week voor de vergadering... :wink:
The Master
Oke, de agenda staat online:

www.v2d.nl/Agenda%20Bravo%20Meeting.doc

Als er nog punten zijn die ook zeker besproken moeten worden, hoor ik deze graag... (mail, PM, MSN, SMS, of post t hier smile.gif)

(PS; kijk gelijk ff op www.v2d.nl biggrin.gif)
evill bravo
Ik heb eigenlijk zonet pas de notulen echt specifiek doorgenomen :oops: :oops: :oops: maar goed.

Allereerst vind ik het super dat jullie allemaal als bestuursleden de tijd en de aantal km natuurlijk voor hebben gemaakt om eens goed als een bestuur te praten, En ik denk dat ik ook wel namens de anderen mag spreken want iedereen heeft hier profeit van, als een club een degelijk(zoals het nu is) bestuur heeft die een beetje het heft in handen neemt.

En zo te lezen zijn er echt goede punten aangehaald die echt in belang zijn vd de club, dus ik twijfel geen seconde aan de functioneren(op heden) en strax voor de verdere toekomst over het bestuur. Aangezien er zeer goede punten zijn aangehaald.

Natuurlijk hoop ikdan ook dat de hele club zowel als echt lid als forumlid deze club zo soepeltjes en van het Italfest afgezien zo gezellig mogelijk houden, want naar mijn mening is er geen club die zo gezellig en vriendelijk(attent) onderling is.

Dus volgens mij spreek ik ook wel namens anderen want als bestuur moet je ook de huidige vrijheid en km er voor over hebben!!

BEDANKT!!

Greetz Evill Bravo coool.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.