Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Achterbumper (schade voorkomen)
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo 2007 > Schade
bruijntje
Onder het motto: "Voorkomen is beter dan genezen" laat ik komende week mijn achterbumper beplakken met een VentureShield. Dat is een folie die beschermd tegen krassen enzo.

Ik heb een Labrador die eigenlijk een beetje te zwaar is om in en uit de auto te tillen. Maar als ik hem laat springen gaat hij met zijn nagels langs mijn lak. En daar zit ik niet op te wachten.

Dus laat dinsdag mijn achterbumper doen, kost 40 euro + 15 euro installatie. Dus ook niet echt duur.

Het bestaat ook voor de voorkant van je auto. Beschermd goed tegen steenslag.
Danny
voor de complete bumper??
Dutch Dimension
He dat zocht ik al een tijdje

Waar laat jij het doen??
bruijntje
Bij www.motorvizi.com zit in Dordrecht.

Morgen avond gaat het erop, dan laat ik nog wel weten of het over heel de bumper zit.
Ironis
Ben ook benieuwd hoeveel je er van ziet.
Lijkt mij ook wel handig. Ik ben van plan wat vaker te gaan duiken en dan heb ik vaak materialen in de koffer liggen en het pak op de klep te drogen (of over de bumper dan). Kun je fotootjes plaatsen als 't klaar is?
bruijntje
Het zit erop, ik heb nog geen foto's kunnen maken. Ga ook eind van de week op vakantie dus dat gaat ook niet meer lukken.

Maar ik zal het even uitleggen.

De bovenkant van de achterbumper heeft een randje op het eerste gedeelte zit een strip en op het 2e gedeelte zit er ook een. Die 2e gaat ongeveer 1cm over de rand heen. Je ziet er niets van.

Het is dus niet de hele bumper, dat kan overigen wel maar dat is maatwerk en dus duurder, maar alleen de bovenrand.

Na mijn vakantie zal ik nog wel een foto plaatsen.
Danny
voor een voorbumper zou het wel ideaal zijn om compleet te laten doen, ben je iig van die verdomde steenslag af.
Ik heb nu alleen een strip op de laagste gedeelte van mn voorbumper.
lionheart
QUOTE (Danny @ Aug 29 2007, 23:30) *
voor een voorbumper zou het wel ideaal zijn om compleet te laten doen, ben je iig van die verdomde steenslag af.
Ik heb nu alleen een strip op de laagste gedeelte van mn voorbumper.

minder bumper kleven is een goedkopere oplossing bonk.gif
Dutch Dimension
Komende winter gaat mijn voorbumper terug de spuitcabine in en dan word ie oo kgeheel met steenslagfolie bekleed

Inclusief een stukje van de motorkap de zijlijsten en de schermen mischien

Ben die verdomde kut stenen meer dan zat duh.gif
Brooklyn
Jaaa maar nou die blokken hout nog!!! lol.gif

Groetjes Rick
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.