Nieuw op dit forum hier, ik hoop dat jullie met iets kunnen vertellen over deze tweee bugjes in Blue&Me:
- Bij het invoeren van een nieuw navigatieadres blijven er vaak nog enkele keuzes over die in een lijstje verschijnen. Het gebeurt bij mij regelmatig dat ik niet uit deze lijst kan kiezen, maar dat het blue&me de eerste keuze overneemt. Dit is zowel bij plaatsen als straatnamen. Ontzettend irritand, omdat je dan weer opnieuw kunt beginnen
- De mediaspeler speelt niet alle mp3' s af, en ik kan maar niet ontdekken wat de reden hiervan is. Ik heb gisteren voor het eerst de melding " Slechte kwaliteit MP3" op mn schermpje gekregen. Als ik een nieuwe usb stick erin stop dan verschijnt de titel in beeld en duurt het even, om vervolgens naar het volgende nummer te gaan. Daarna laat hij de titels ook niet meer zien in het scherm.
Wat me hierbij opvalt dat in ieder geval alle legaal gedownloade mp3's (van Beatport) niet worden afgespeeld...
Bovenstaande problemen heb ik bij een beurt besproken met de dealer, en gevraagd om nieuwe software. Deze schijnt geïnstalleerd te zijn (hoe kan ik dit zien?) maar het probleem is niet verholpen.
Mijn Bravo is van juni 2008, en si een 120pk TJET.
Iemand ervaring mee?