Gisteren naar automaxx geweest en daar staan gigantisch veel clubs.
Volgens mij is het leuk om ons in de toekomst ook aan te melden voor dit soort evenementen. Goede reclame voor de club, leuke dag, mooie auto's etc.
Maar nu komt het. Als je naar een evenement gaat als club moet je jezelf iig goed vertegenwoordigen maar je moet ook je "stand" aankleden. Bijvoorbeeld met een clubvlag, flyers etc. Ook heb je vaak stroom en kun je bijvoorbeeld videomateriaal laten zien van je club.
Aangezien we 25 april voor het eerst als club op een evenement staan zou ik willen weten of wij daar nog wat mee doen? Is er bv iemand die ergens een vlag oid kan laten maken?
En lukt het om de flyers optijd klaar te krijgen? Zomaar even wat vragen waarvan ik hoop dat ze beantwoord kunnen worden.
betreft de flyers:
ik loop elke dag te stressen voor die flyers, om te zorgen dat ze zo spoedig mogelijk klaar zullen zijn,,, maar het probleem is dat het allemaal niks gaat kosten dus ben ik voor 100% afhankelijk van de "goodwill" van mijn collega's
gr. B.
Begrijpelijk tdabarth.
Ik hoop dat het gaat lukken, aan je inzet zal het iig niet liggen.
dan is clubkleding neem ik aan ook erg handig??
Is het niet mogelijk dat we met een paar man rond de tafel gaan zitten en een paar ideetjes proberen concreet te maken, want zo via het forum wordt een 10 jarenplan, net zoals nu met de folders is gebeurd.
gr
marcelv8
Mar 8 2004, 21:22
ik wil wel informeren voor club vlag(gen)...
maar als Graaf het ermee eens is he..hij is imemrs oprichter !!
en hij heeft de auteursrechten..als die er teminste zijn bij internet, dus alles hoort met zijn toestemming te gaan (dit zeg ik voordat straks iedereen zelf club artikelen gaat laten maken....)
marcelv8
Mar 8 2004, 21:26
-
LaTiNa
Mar 18 2004, 16:02
Gaan we nog wat doen???
aangezien de grote dag over 5 weekjes is.
gr
I
Monstra16v
Mar 18 2004, 16:13
ik heb mijn een geel shirt gekocht met groot groen italia erop en een italiaans vlagje op de zijkant ik ben te herkennen hehe
RARARA
Mar 18 2004, 16:55
we kunnen iig wat t-shirtjes laten maken !
dat kost niet zo veel en is relatief snel gedaan.
evill bravo
Mar 18 2004, 17:08
QUOTE (RARARAwatvoorautohebik?)
helemaal mee eens!! enne weet al waar je die avatars van hebt je geeft ze er gewoon opdracht voor via een webcam (oftw Webcamgirls

:wink: )
evill bravo
Mar 18 2004, 17:10
[quote="evill bravo"][quote=RARARAwatvoorautohebik?]we kunnen iig wat t-shirtjes laten maken !
dat kost niet zo veel en is relatief snel gedaan.[/quote]
helemaal mee eens!! enne jij ook al met zo'n avatar??
marcelv8
Mar 18 2004, 17:22
QUOTE (RARARAwatvoorautohebik?)
krijgen we daar een eigen stand dan??
The Master
Mar 18 2004, 17:28
Clubkleding:
[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=840[/img]
Zal t ook ff posten in clubkleding... (dat topic, daar graag hier over verder praten)
RARARA
Mar 18 2004, 17:33
@ the Master
Weet jij toevallig of je die cartoon ook geel kan maken, net als bij photoshoppen ofzo ??
Als iemand dat kan of weet hoe, zou die het mij dan willen vertellen.
The Master
Mar 18 2004, 17:54
Sorry, ik ken niet shoppe... Moet je bij iemand anders zijn :oops:
Monstra16v
Mar 18 2004, 18:03
ik wel en de foto overlaten lopen met het wit in een soort wolk
ForzaTom
Mar 19 2004, 14:24
als het jullie kan interessen, mijn broer heeft zijn eigen bedrijfje dat tshirts maakt... :wink:
GOED NIEUWS!!

:D
de flyers worden HOOGSTWAARSCHIJNLIJK maandag a.s. gedrukt (22-03-2004), dat wil zeggen dat ze dan dinsdag worden gesneden en woensdag klaar zullen zijn
over de flyer: - formaat A5
- oplage circa 1500
- gramsgewicht 250 gr/m²
- full color uiteraard
over de verspreiding??? laat de ideeen maar komen
gr. Bob
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.