Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Voorruit aan gort :/
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo 2007 > Schade
Ironis
Om het Bravo '07 schade forum wat leven in te blazen:

Flinke dosis regen had wat gruis, wat normaliter buiten de lijnen ligt, op de weg gespoeld. Ik reed lekker door, net als mijn voorganger, die toevallig over dat éne steentje reed en mij een heftige schrikreactie bezorgde met een flinke tik op de raam.
Gevolg: Dikke ster in de ruit. Zonde, twee weken oude auto en nu al een flinke ster in de ruit. Weer gedoe met carglass etc. Bah!

Daarnaast hebben de buurkinderen al gezorgd voor wat oppervlakkige krasjes hier en daar. Even poetsen na het schoonmaken denk ik.
Danny
dat is idd balen ja, maar ja liever een ster in de ruit dan steenslag in je lak. ruit is verzekerd.
succes ermee
Flyby
Balen hoor! Die voorruit is gelukkig wel eenvoudig te vervangen.

Als je nog tips wilt over de krasjes, stuur FMC weekend eens een pm.. Hij is hier de poetsfreak wink.gif
Don Tsurno
altijd balen, zo'n ruit vervangen...tis wel verzekerd maar meestal toch een deel eigen risico en das toch geld! frown.gif
ik was laatst ook 70 euro eigen risico kwijt, best zonde..
succes thumbsup.gif
Psycho
ja echt kut...
maar van die kleine kindjes in de buurt...
gewoon een keer goed hardhandig waarschuwen...
FMC WEEKEND
ik ben er voor in om een nieuwe bravo aan te pakken

kan niet wachten haha

kleine krasjes of echt door de lakheen dus plaatwerk zichtbaar????
Ironis
QUOTE (Psycho @ Aug 16 2007, 12:26) *
ja echt kut...
maar van die kleine kindjes in de buurt...
gewoon een keer goed hardhandig waarschuwen...

Ik probeer er op te letten, maar 't gebeurt doorgaans als ik niet kijk...
Heb ze wel eens er op gewezen dat ze met hun fiets moeten uitkijken.. Probeer mijn auto al wat aan de andere kant van de straat te zetten, daar lopen / fietsen ze wat minder vaak (smaller stoepje)..

Het zijn iig heel oppervlakkige krasjes, dus poetsen is een prima oplossing, maar volgens mij ook niet heel erg goed voor de lak ...
En die ruit: ik ga er van uit dat ze het nog kunnen harsen, ik hoop dat ie net klein genoeg is.. Da's dus nog even afwachten.
Dutch Dimension
Lekker die kut steentjes

Heb op de terugweg uit saarbrucken in Julli ook een steen op mn ruit gehad ,ruit aan gort (100 euro eigenrisico)
En lakschade op de motorkap

confused.gif
EARTHQUAKE
ik had mijn auto net een week of twee
was geen stuurbekrachtiging gewend
en moest ff uitwijken er zaten al wat
kleine sterretjes en daar was mijn
barst koste me 75 eurie
jwlos
om even in determ van the lizard te spreken

BETER EEN STER IN JE VOORRUIT DAN EN VOORRUIT IN JE STER

greets jwlos
Danny
QUOTE (jwlos @ Aug 16 2007, 23:10) *

greets jwlos

hehe lol.gif
Ironis

greets jwlos

lol.gif lol.gif

Maargoed, ik laat de ruit waarschijnlijk Zaterdag fixen, wil geen risico lopen op soorscheuren, vraag me af of Carglass de juiste ruiten al op voorraad heeft liggen shiny.gif
EARTHQUAKE

greets jwlos

lijkt me heel erg pijnlijk haha wink.gif

QUOTE (Ironis @ Aug 17 2007, 08:07) *
Maargoed, ik laat de ruit waarschijnlijk Zaterdag fixen, wil geen risico lopen op soorscheuren, vraag me af of Carglass de juiste ruiten al op voorraad heeft liggen shiny.gif

heb je een afspraak gemaakt zo ja dan
hebben ze hem zoiezo al besteld voor je

groeten corne
StefanJTD
Ik weet niet meer precies welk bedrijf, maar er is een keer een bedrijf aan de deur geweest om een voorruit van mijn vorige auto te vervangen. Geheel kostenloos. Mensen waren na 25 minuten weer weg.

Dus met een beetje zoeken is dat misschien ook een optie. Met dat harsen blijf je toch die lelijke plekken zien.
Ironis
QUOTE (StefanJTD @ Aug 21 2007, 13:07) *
Ik weet niet meer precies welk bedrijf, maar er is een keer een bedrijf aan de deur geweest om een voorruit van mijn vorige auto te vervangen. Geheel kostenloos. Mensen waren na 25 minuten weer weg.

Dus met een beetje zoeken is dat misschien ook een optie. Met dat harsen blijf je toch die lelijke plekken zien.

True, maar het zit ergens rechtsboven, buiten het zicht (buiten het bereik van de wisser). Ik kan er dus wel mee leven.

Heb het nog niet laten fixen. Moet het deze week niet vergeten. Voor je 't weet vriest het buiten confused.gif (je weet maar nooit tegenwoordig), maakt de kans op doorscheuren weer net ietsje groter nosmile.gif
Ironis
Goed, afgelopen zaterdag bij carglass geweest en het is weer gefixed.
Jammer genoeg is het nog steeds erg zichtbaar, maar doorscheuren mag nu niet meer gebeuren (anders is 't een gratis ruit van Carglass!)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.