Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Boekje Bravo 2001
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Crusader
Hey,

Heeft iemand per ongeluk een nederlandstalig boekje van een fiat bravo JTD te veel dat ik voor een paar euro's eventueel mag overkopen, mijn overintelectuele garagist had er 3.5 jaar geleden 2 franse bijgedaan, ondertussen ga ik voor verscheidene redenen naar een andere garage en die vertelde mij dat nederlandse boekjes moeilijk te vinden zijn, daarmee dat ik het hier ook maar eens vraag
handybrand
QUOTE (Crusader @ Aug 12 2007, 19:18) *
Hey,

Heeft iemand per ongeluk een nederlandstalig boekje van een fiat bravo JTD te veel dat ik voor een paar euro's eventueel mag overkopen, mijn overintelectuele garagist had er 3.5 jaar geleden 2 franse bijgedaan, ondertussen ga ik voor verscheidene redenen naar een andere garage en die vertelde mij dat nederlandse boekjes moeilijk te vinden zijn, daarmee dat ik het hier ook maar eens vraag

Zijn niet moeilijk vindbaar. Gewoon Fiat bellen en bestellen. Paar dagen later binnen. Ik heb ze voor mijn Bravo uit 2000 ook bij Fiat besteld. Let wel, zo'n boekje kost 29,95 euro. Bij mij is er wat fout gegaan want toen ik hem ging ophalen betaalde ik slechts 16,95 euro en das zeker te doen. Splinternieuw en orgineel van Fiat.

op internet zijn ook handleidingen te vinden, das wel ff zoeken. Misschien heeft iemand hier op het forum een exemplaar voor je.

Succes in ieder geval.
StefanJTD
Dat is behoorlijk duur zeg confused.gif . Mijn auto is geïmporteerd uit Italië, en heb dus tot mijn grote vreugd Italiaanse boekjes..
Crusader
ai idd, dat is wel echt heel veel confused.gif , zal nog wel even aanzien..... en hopen dat iemand een ocasie boekje heeft shiny.gif
Rallas
weet niet wat ze op de sloop met die boekjes doen maar misschien kun je daar informeren, en anders is tuynder nog een optie (raad ik persoonlijk echter niet aan, ga liever naar de dealer) maar mischien zijn ze daar wat goedkoper.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.