Help - Search - Members - Calendar
Full Version: motoruitlaat op bravo
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Grigio Madness
hej even een vraag, op meetings en beurzen zie je weleens van die Honda's met een soort van carbon of titanium motoruitlaat eronder zou dit ook voor fiat's kunnen,je krijgt er wel een wreed mooi donker geluid van.

of zal dit slecht zijn voor het motorblok qua vermogen,motorstoring en dergelijke.

fiat4ever

greetz BRAVO STEEL 16V
The Master
Motoruitlaat... Bedoel je de einddemper zelf?

Trouwens, dat kan sowieso. Veel uitlaten zijn universeel, je zal alleen t 'probleem' hebben met t aansluiten van de buis. Stel het eindstuk is 60mm dik (achterkant) en je orginele uitlaatlijn is 50mm, dan moet je een verloopstuk hebben van 50 naar 60 mm en die ertussen lassen.

Hangt van de einddemper af, maar reken wel dat het hard word... Van 85dB ga je naar zo'n 110 dB... Da's echt een stuk harder... Maar wel wreed coool.gif

ingang is 75mm uitgang 120mm (daarmee is de 115 dB makkelijk te halen biggrin.gif )

Echt carbon is een tikkie duurder --> $395... smile.gif
Dutch Dimension
stuur eens een pm met je vraag naar FRE :wink:
Monstra16v
QUOTE (bravo steel 16v)
hej even een vraag, op meetings en beurzen zie je weleens van die Honda's met een soort van carbon of titanium motoruitlaat eronder zou dit ook voor fiat's kunnen,je krijgt er wel een wreed mooi donker geluid van.

of zal dit slecht zijn voor het motorblok qua vermogen,motorstoring en dergelijke.

fiat4ever

greetz BRAVO STEEL 16V

als je een 1200 heb kan het zelf beter zijn om een moteruitlaat te zetten als een gewone sport komt omdat de kleine moterinhoud ongeveer overeen komt met een zware moterfiets ik weet wel dat het geluid heel gaaf wordt
Grigio Madness
ik ga achter een sebring uitlaat aan net zoiets als het plaatje,ik vertel wel als ik hem eronder heb zitten en hoe het geluid is ben zelf errrug benieuwd
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.