Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nummerplaat
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo 2007 > Schade
bruijntje
Iemand vond het nodig om achteruit met zijn trekhaak tegen mijn nummerplaat aan te rijden.

Leuk als je 2 weken je nieuwe auto hebt.

Gelukkig is het alleen maar de nummerplaat waar een deuk in zit en niet erggens anders op de auto shiny.gif
Ironis
Ik ken het..
Elke auto heeft denk ik wel trekhaak-deuken in de kentekenplaat, veel mensen maken misbruik van de plaat en de trekhaak om zo strak mogelijk in te parkeren..

PDC zou verplicht moeten worden!
(=Park Distance Control)
Psycho
PDC heb je ook geen reet aan...
Een klootzak (voorzichtig uitgedrukt) bij mij in de straat rijd nog overal tegenaan...
Het ergste... Hij stapt uit en loopt gewoon weg!!!
reddevil
PDC vind ik voor sukkels die niet kunnen rijden.
Een beetje chauffeur weet het goed in te schatten.

Maar BOT
Klote man, dat dit nu al gebeurt.
Gelukkig alleen de nummerplaat.
hoop voor je dat je verder wel van de auto geniet?
Ironis
QUOTE (reddevil @ Aug 6 2007, 21:42) *
PDC vind ik voor sukkels die niet kunnen rijden.
Een beetje chauffeur weet het goed in te schatten.

Ik heb het zelf ook op mijn Bravo, en ik moet zeggen dat het erg fijn werkt.
Mensen die niet kunnen parkeren hebben ook niets aan PDC.. Afstand stoepje wordt er namelijk niet mee bepaald en een taxi bij ons in de straat parkeert de auto zelfs met PDC nog steeds tegen een kenteken aan.. Da's iemand die niet kan parkeren en ook nog es PDC heeft ....

Ik moet zeggen dat PDC fijn werkt, zo hoef je niet eerst een keer de achterkant van de auto voorzichtig tegen een trekhaak aan te duwen om de precieze afstand te weten. Nu stop je gewoon bij een continu piepje en dan weet je dat je nog 20 cm over hebt.. Daarnaast duurt het even voor je van alle merken / types weet wat herkenningspunten zijn wanneer je moet stoppen, zeker met zo'n hoog kontje als de Bravo wink.gif

Ik kan prima rijden en prima parkeren, maar het is o zo fijn om PDC te hebben, handig hulpmiddeltje om het leven wat aangenamer te maken..
Psycho
beetje vent heb dat gewoon niet nodig om te parkeren... puh2.gif
maar het is idd wel een handig tooltje...
maar die lompe mongool bij mij in de straat laat nog steeds auto's bewegen...
als hij het bij de bravo flinkt heeft hij toch echt een heel erg groot probleempje...
bastaard
Tja, jullie kunnen zeggen dat het niet nodig is, maar dan kennen jullie die leuke zwarte paaltjes niet. Ten eerste is bij mij in de buurt de reflectie eraf gebrand (door wie, geen idee). En als het dan donker is en je weet niet dat daar een paaltje staat (dat zo verrekte laag is dat je het niet ziet door je binnenspiegel), dan is zoiets wel erg handig.
Psycho
maar jij weet toch waar ze staan wink.gif
moet je gewoon oppassen...
bastaard
Ik weet het wel ja...voor mij is het ook geen probleem. Het ging me om de mensen die het niet weten en die gewoon even een keer in de buurt bij iemand op visite komen.
Ironis
Precies, voor dat soort situaties is het érg handig.
Nadeeltje is ook dat een plant ook als obstakel wordt gezien, waardoor de sensor als een dolle begint te piepen als je tegen een paar blaadjes aan parkeert.
Maargoed, je moet natuurlijk nooit blindelings op een piepje vertrouwen (net zo min op je nav oid), dus altijd even checken wat er achter het parkeervak zit, dan weet je of het piepje terecht is of niet smile.gif
patrik
Iemand deed dat bij mijn Stilo ook. Bij de Gamma op de parking doet een vrouw haar deur open tegen mijn auto. Kleine deuk in mijn voorspatbord. Ik zeg tegen haar, nu zit er een deukje in mijn auto. Zegt zei; oh sorry. En ze loopt zo door zonder om te kijken. Dus ik draai me om en schop zo ook een deukje in haar auto. (ik draag namelijk altijd soldatenkisten). Dus ik roep nog richting haar, OH sorry mijn voet schoot uit. Maar mevrouw durfde niets meer te zeggen.
Maar zo zit het tegenwoordig in elkaar, mensen hebben geen respect meer voor andermans spullen.
bartmk3
Afschieten dat soort volk thumbsup.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.