Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Clubkleding???
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
Pages: 1, 2, 3
LaTiNa
Hoi,

Nog een poll van mijn hand:

Is er interesse voor clubkleding? Ik heb vandaag een paar gekken in clubkleding zien rondlopen en dat zag er toch wel leuk uit, in het bijzonder op meetings.
Ik heb het nagevraagd en ik heb nu een adresje dat ons clublogo op bepaalde artikelen kan borduren. Hiervoor moet eerst een logo worden aangemaakt wat vrij duur is 150-250 euro wat daarna via een machine op kleding kan worden aangebracht.

We zouden het logo van de bravoclub wat nu op de stickers staan erop kunnen laten zetten. Bijv. op een t-shirt of op de mouw van een polo (in de lengte). Petjes en mutsen lijken me ook hartstikke gaaf, vet, cool en gers.

Dus de vraag is: Is er animo voor zoiets en zo ja, wat voor type artikel (Jassen bijv. zijn duur)?

Kijk hier voor voorbeelden van Alfa. Die van ons zouden er natuurlijk wel mooier uitzien! biggrin.gif
marcelv8
wat dacht je van zo'n mini t shirtje, die ik in me brava had met zo'n getekende brava erop? biggrin.gif
LaTiNa
QUOTE (marcv8)
wat dacht je van zo'n mini t shirtje, die ik in me brava had met zo'n getekende brava erop? biggrin.gif

Pas ie je dan lol.gif lol.gif
marcelv8
lol.gif hahaha

ik dacht zondag..ag boeiuh hang hem mooi voor me raam, toen bleek er aardig belangstelling te zijn voor zulke shirtjes, dus miss een ideetje? :idea: smile.gif

en als het petjes worden...maak dan wel 'echte' he, niet van die simpele reclame petjes (niet met die grote kleppen zeg maar...)
The Master
Wat zeggen jullie van zoiets op je tshirt plus je usernamen erop???

De voor EN achterkant bedrukt...
marcelv8
Goed plan..dan bijvoorbeeld de club logo erop, met dan die getekende bravo (ik een brava als het mogelijk is....) :oops:
LaTiNa
Het probleem is als elk shirt een eigen naam moet krijgen dat het dan een flink kostenplaatje gaat worden.

Het is net als het drukken van folders het is goedkoper per partij en wel met dezelfde teksten.

Het lijkt me leuk om hetzelfde lettertype als de stickers op de auto te gebruiken, alleen dan met een mooi logo eronder/boven.

gr
I
Dutch Dimension
Ik vind een petje wel gaaf
jwlos
petten en shirts/polo met de autostickertekst

voor ontwerp misschien een donatie van 1eurie per memeber.toch 200euries

wel moeten we dan kunnen stemmen over het resultaat!
marcelv8
Misschien ook een idee..een clubvlag voor als we eventueel als club op evenementen aanwezig zijn...
MR. HGT
Onze supportersvereniging heeft eind vorig jaar polo's laten drukken met:

Linkerborst - Supporterslogo
Rechterborst - Clublogo
Rechtermouw - Logo van de drukker
Buik - hoofdsponsor

en op de rug ieder zijn eigen naam of nickname + rug nummer

Ik zal straks even aan mijn broer vragen wat het gekost heeft.
Het is misschien wel leuk om een sponsor te zoeken.
marcelv8
ga jij ook rijden dan met stickers van de sponsor op je auto... :? lol.gif

:wink:
MR. HGT
haha dat rij ik al, op het kunstof frame van mijn kentekenplaat puh2.gif

Ik heb hier een voorbeeld:
[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_thumbnail.php?pic_id=740[/img]

[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_thumbnail.php?pic_id=741[/img]

Zijn niet erg groot maar het gaat om het idee.
marcelv8
vind het idee leuk..

alleen zie ik het niet gebeuren dat straks iedereen op meetings ofzo in zo'n zelfde t shirt rondloop...

of wel dan :roll:
Bobi
OFFTOPIC:

Mr-HGT, wat voor sport doe jij?

gr. B.
MR. HGT
Ik denk het zelf ook niet, voor een int. meeting is het wel leuk voor naamsbekentheid maar met een normale meeting weet je toch dat iedereen van de zelfde club is.
evill bravo
QUOTE (The Master)
Wat zeggen jullie van zoiets op je tshirt plus je usernamen erop???

De voor EN achterkant bedrukt...

Die is echt vet!! nice idea!!!!!!
RARARA
Als die rooie in het geel zou zijn zou die verdomt veel op mijn auto lijken !! biggrin.gif biggrin.gif

BTW is dat te regelen ??
The Master
Nou, ik zal ff wat info geven... Heb namelijk al heel veel kicke dingen besproken biggrin.gif

De voorkant van t t-shirt:
boven de borst je username (of je echte naam) en daaronder een foto van je eigen auto!!!!

Op de achterkant van t tshirt:
Bovenin: www.fiatbravoclub.nl
Onderaan: 1 van die cartoons...

De achterkant moet wel voor iedereen gelijk zijn (ivm kosten)
Iedereen krijgt dus z'n eigen 'persoonlijke' T-shirt. Bij een afname van 25 stuks, kost t €20.00 (anders €27,50)

Ook nog wat anders; sleutelhangers:

[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=750[/img]

Hun hebben er nog 17 liggen... Bij een afname van 17 kosten ze €3,50

We kunnen ook sleutelshangers van de club maken... Maar een sleutelhanger met FIATBRAVOCLUB word een beetje lang denk ik puh2.gif Of t logo, dat moet ook kunnen...

Is t wat??? smile.gif
evill bravo
QUOTE (The Master)
Nou, ik zal ff wat info geven... Heb namelijk al heel veel kicke dingen besproken  biggrin.gif 

boven de borst je username (of je echte naam) en daaronder een foto van je eigen auto!!!!

Iedereen krijgt dus z'n eigen 'persoonlijke' T-shirt. Bij een afname van 25 stuks, kost t €20.00 (anders €27,50)

We kunnen ook sleutelshangers van de club maken... Maar een sleutelhanger met FIATBRAVOCLUB word een beetje lang denk ik  puh2.gif Of t logo, dat moet ook kunnen...

Is t wat???  smile.gif

voor 3.50euro biggrin.gif count me in!!
jwlos
lijkt me zeer leuk dus doen naar mijn idee
Tartarus
QUOTE (The Master)
Nou, ik zal ff wat info geven... Heb namelijk al heel veel kicke dingen besproken  biggrin.gif 

We kunnen ook sleutelshangers van de club maken... Maar een sleutelhanger met FIATBRAVOCLUB word een beetje lang denk ik  puh2.gif Of t logo, dat moet ook kunnen...

Is t wat???  smile.gif

heel goed idee van die t-shirt zo wil ik hem wel

die sleutelhanger wil ik ook hebbe ( 2 zelf's )
The Master
(ik weet niet hoe de bravo/brava verhouding is...) ga ff informeren smile.gif
jwlos
ik wil er ook wel 2of3 maar er zijner maar17 dus ook een beetje delen denk ik.ik wil natuurlijk bravo.
Tartarus
QUOTE (The Master)
(ik weet niet hoe de bravo/brava verhouding is...) ga ff informeren  smile.gif

lol.gif lol.gif lol.gif idd eentje van bravo en eentje van brava
jwlos
gaan we bijdehand doen :twisted: :twisted: :twisted:

dat kan ik ,soms,ook hoor :wink:
Tartarus
nenee echt hoor ik wil eentje van bravo en eentje van brava smile.gif
Slider
Lijkt me goed idee. Mij lijkt dit wel wat. Mooie zwarte polo, met aan de voorkant (boven) www.fiatbravoclub.nl, dan daaronder die blauwe cartoon Bravo. Dan op de achterkant de nickname en weer de blauwe cartoon wagen. En misschien op de randjes van de mouwen nogmaals www.fiatbravoclub.nl.
Ennuh, zo'n sleutelhanger van Bravo wil ik ook wel!
The Master
QUOTE (Slider)
Lijkt me goed idee. Mij lijkt dit wel wat. Mooie zwarte polo, met aan de voorkant (boven) www.fiatbravoclub.nl, dan daaronder die blauwe cartoon Bravo. Dan op de achterkant de nickname en weer de blauwe cartoon wagen.

Persoonlijk zat ik juist andersom te denken... Stel, je praat met iemand, en je weet niet zeker meer hoe die heet, zie je het tenminste voor je staan (omdat je tegenover elkaar staat).
Maar hoe jij t beschrijft is ook een idee smile.gif

Voor iedereen die nog meer sleutelhangers wil, post t hier ff, en zeg of je bravo en/of brava wilt, en hoeveel... smile.gif (ik hou t bij... Wie t eerst komt, wie t eerst krijgt smile.gif )
Slider
In alle sporten staan de namen achterop. Alleen I R Baboon heeft em voorop staan! :twisted:
The Master

lol.gif lol.gif lol.gif

Ontopic lol.gif
marcelv8
Voor mij een BRAVA sleutel hanger astublieft biggrin.gif
Monstra16v
ik zou nie graag me eigen wagen op me t shirt willen straks zet ik er weer wat op en kan ik weer een nieuw t shirt laten maken gewoon de url sticker erop en username en usernummer is ook leuk net als bij atec
BELLEZZA ITALIANA
hey check mij ff in voor een :!: BRAVA :!: sleutelhanger

ik vind een petje met zo'n cartoon ook wel cool lol.gif
The Master
Slecht nieuws voor de brava sleutelhangers... frown.gif

16 bravo, en 1 brava...

En ik heb er nu 3 voor een brava hanger:
BPM 1x (jij heb een bravo, dus hoeft niet perse smile.gif )
Marcv8 1x
BravaR1 1x

Tussen jullie word t vechten... frown.gif Ik zal vragen of ze er nog 1 kunnen maken... smile.gif

Voor bravohangers, laat ff een bericht achter.. smile.gif
BELLEZZA ITALIANA
als er nog meer komen dan hou ik mij aanbevolen

maar geef die ene maar aan marcv8 :cry: shutup.gif :? frown.gif :evil:
hij was tenslotte eerder :wink:
Tartarus
oke is geen probleem dan eentje van een bravo alleen biggrin.gif
evill bravo
1x 1 bravo sleutelhanger biggrin.gif (is ie toevallig ook int blauw voor de bravo??)
Weazel
vind persoonlijk de blauwe sleutelhanger ook mooier als deze in het blauw te verkrijgen is wil ik er misschien ook wel één
marcelv8
QUOTE (BRAVAR1)
als er nog meer komen dan hou ik mij aanbevolen

maar geef die ene maar aan marcv8 :cry:  shutup.gif  :?  frown.gif  :evil: 
hij was tenslotte eerder :wink:

DANKJEWEL BRAVAR1 :!:
ben ik erg blij mee biggrin.gif :wink:
marcelv8
Over die shirts, leuk idee, maar ik hoef niet voor EN achter een auto erop, dus dan denk ik doe aleen achter die cartoon en voor alleen KLEIN je Nickname (iedereen zn nickname = wel zo handig + lidnummer).

bravA shirts komen er niet zeker?? :oops: :oops: :cry:
Monstra16v
kan ook zonder cartoon gewoon lidnummer als voetbalnummer nickname voor op en voor kleine url en achter grote url
Oxygen
Goed idee van die shirtjes. Ik zou er wel eentje willen hebben.

Enne doe mij ook maar een sleutelhanger bravo. Het liefste twee (ook één voor thelizard :oops: )
Hyper
hiero ook een sleutelhanger biggrin.gif

damn die sleutelgangers van fiat zijn nergens in nederland meer te krijgen he? vroeger nog wel bij de halfords, tegenwoordig alleen bij de dealer voor asociale bedragen frown.gif
The Master
Tussenstand smile.gif

Bravo: (nog 6 te koop…)
The Master 1x
Evill Bravo 1x
BPM 1x
Jwlos 1x (of meer)
Slider 1x
Sneeky 1x
Monique 2x
TD-abarth 1x
Hyper 1x

Brava: (verkocht)
Marcv8 1x
LaTiNa
is dit niet een ideetje??

maar dan iets netter lol.gif
Monstra16v
zonder die fout uitgeknipte niet feater gebruikte auto erop of een nette
jwlos
ik wil er hjet leifst twee.

als het kan natuurlijk

groetjes
The Master
Dat kan smile.gif

(zal vanmiddag antwoord krijgen op de vragen of er verschillende kleuren zijn, en of ze mss nog brava hangers hebbe... )

Update: neej, geen brava hangers meer... (of 250 tegelijk :wink: )
De kleuren voor bravohangers zijn rood of blauw...

Iemand nog interesse??? Heb er nog 3... (en dan kunne ze besteld worden)
Triple B
QUOTE (The Master)
  De kleuren voor bravohangers zijn rood of blauw...

wat moet ik me hir bij voorstellen?

mzzl peer
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.