Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Brava CruiseControl AP-300?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Marcc
Goedendag,

Ik wil een cruisecontrol systeem (laten-) inbouwen in mijn Brava, alleen weinig dealers en dergelijke kunnen mij concreet antwoord geven welke servo ik nu moet gebruiken.

De keuzes zijn (uitgaande van goldcruise.nl):
AP300 (vacuum gestuurde Servo)
AP550 (géén vacuum gestuurde Servo)

Nu weet ik verder absoluut niets af van "het interne" van een auto, laat staan of er "iets" van vacuum aanwezig is in een Brava...!
Dat de AP550 altijd werkt, dat begrijp ik, maar als de AP300 ook werkt, waarom dan 150 meer betalen, toch?!

Iemand een idee?

Marco.
GeMiNi
QUOTE (Marcc @ Jul 29 2007, 14:50) *
Goedendag,

Ik wil een cruisecontrol systeem (laten-) inbouwen in mijn Brava, alleen weinig dealers en dergelijke kunnen mij concreet antwoord geven welke servo ik nu moet gebruiken.

De keuzes zijn (uitgaande van goldcruise.nl):
AP300 (vacuum gestuurde Servo)
AP550 (géén vacuum gestuurde Servo)

Nu weet ik verder absoluut niets af van "het interne" van een auto, laat staan of er "iets" van vacuum aanwezig is in een Brava...!
Dat de AP550 altijd werkt, dat begrijp ik, maar als de AP300 ook werkt, waarom dan 150 meer betalen, toch?!

Iemand een idee?

Marco.

Als je een 1.6 hebt is er altijd een vacuum op een auto,je stationairklep werkt op vacuum, je benzinedrukregelaar werkt op vacuum en je rembekrachtiging ook.
Marcc
QUOTE (GeMiNi @ Jul 29 2007, 15:04) *
Als je een 1.6 hebt is er altijd een vacuum op een auto,je stationairklep werkt op vacuum, je benzinedrukregelaar werkt op vacuum en je rembekrachtiging ook.

Beste GeMini,

Bedankt voor je reactie, het gaat om een 1.2 V16 Brava, maar neem aan dat hier ook "Vacuum" gestuurde onderdelen in zitten?

Groeten,
Marco
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.