big_f00t_72
Mar 6 2004, 14:17
Hoi,
Waar kan ik vanaf de accu mijn + draad trekken voor mijn amp.
Het is een draad van 16 mm, ik kan geen gat vinden.
Ik heb een Bravo uit 98 1.6 16V.
Ik hoor het graag,
Big_F00T.
Ps wat een rot klus zeg die dorpels los maken, heb er al 1 gesloopt. :oops:
BELLEZZA ITALIANA
Mar 6 2004, 15:43
:idea: als je de search optie hier gebruikt dan zie dat er al vaker deze vraag gesteld is :idea:
maar er zit ergens een plek waar de ruitensproeierslang voor het achterraam naar binnengaat daar kan hij door
en er zit een kabelboom boven het rempedaal naar het motorruim daar
kan je ook door
maar dit kan wel storingen geven
suc6
ps: hoe heb je je dorpels losgemaakt dan?
BELLEZZA ITALIANA
Mar 6 2004, 18:03
er zit een schroefje onder bij het dashboard die draai je los
en dan kun je vanaf de gordel voorzichtig van buiten naar binnen een dikke schroevendraaier steken en daar kun je met voorzichtig
wrikken de klikkers die er aan zitten los wippen
en zo ga je dan richting dashboard
zo zat het tenminste in mijn brava denk dat een bravo het zelfde is toch :?:
Dutch Dimension
Mar 6 2004, 19:46
Wees idd voorzichtig.
Ik heb ook al een nieuwe moeten kopen :cry:
Ik sloeg de andere in 4 stukken.
P.s waarom zon dikke kabel???
big_f00t_72
Mar 6 2004, 20:47
Eerst schroefjes eruit gedraaid en toen inderdaad met een grote schroevendraaier wrikken maar ja dat deed ik te wild en toen spong er een scheur in mijn dorpel. :cry:
De kabel is niet dik Remco, ik bedoel 16 qmm voor mijn amp welke 4 maal 150 watt rms is.
Ik ga morgen even kijken naar die opties voor doorvoer.
Bedankt allemaal.
Klopt het dat de speakers in de deuren ovaal zijn, wat ik kan zien door het rooster. (moeten ook knappe compo's in komen)
Groeten en nog maals bedankt,
Big_F00T :shock:
de speakers in je voordeur zijn 5 x 7 inch, hiervoor heeft boston een hele mooie composet (FX80 geloof ik zo uit m'n hoofd) zijn echter wel prijzig: 300 euro
een goedkopere oplossing is 5 inch speakers plaatsen dmv een adapterring, kan ook flink wat herrie produceren hoor!
gr. Bob
bravo tijntje
Mar 7 2004, 18:21
ik heb hem via de kabelboom boven het rempedaal naar binnengehaald.
Viel niet mee eerlijk gezegd en heb flink gezweten
Als je effe verkeerd prikt met de schroevendraaier dan heb je een groot probleem.
Greets,
Martijn.
ik deed het ook langs de kabelboom,eerst een klein gaatje prikken,dan met een dunne kabel de dikke erdoor getrokken,no problemo
greetz,Sneek
Dutch Dimension
Mar 7 2004, 21:05
Ik gebruik altijd het ijzer van een oud wisser blad om bekabeling te trekken :wink:
big_f00t_72
Mar 8 2004, 08:54
Hoera het is gelukt!!
Inderdaad door het rubber van de kabelboom boven het rempedaal.
Hoe hebben jullie de tulp stekkers, kabels speaker kabels van de HU naar de AMP weggewerkt.
Achterbank eruit? Tapijt eruit? Of gewoon dorpels los en lukt het wel?
Ik hoor het graag.
Ps dorpels zijn er al uit maar volgens mij kun je al die kabels nooit mooi wegwerken zonder de bank eruit te halen en de zij bekleding achter los te halen.
okay ik hoor het wel....
Monstra16v
Mar 8 2004, 15:50
QUOTE (big_f00t_72)
Eerst schroefjes eruit gedraaid en toen inderdaad met een grote schroevendraaier wrikken maar ja dat deed ik te wild en toen spong er een scheur in mijn dorpel. :cry:
De kabel is niet dik Remco, ik bedoel 16 qmm voor mijn amp welke 4 maal 150 watt rms is.
Ik ga morgen even kijken naar die opties voor doorvoer.
Bedankt allemaal.
Klopt het dat de speakers in de deuren ovaal zijn, wat ik kan zien door het rooster. (moeten ook knappe compo's in komen)
Groeten en nog maals bedankt,
nee die zijn 13 cm rond
Big_F00T :shock:
Monstra16v
Mar 8 2004, 15:51
QUOTE (big_f00t_72)
Hoera het is gelukt!!
Inderdaad door het rubber van de kabelboom boven het rempedaal.
Hoe hebben jullie de tulp stekkers, kabels speaker kabels van de HU naar de AMP weggewerkt.
Achterbank eruit? Tapijt eruit? Of gewoon dorpels los en lukt het wel?
Ik hoor het graag.
Ps dorpels zijn er al uit maar volgens mij kun je al die kabels nooit mooi wegwerken zonder de bank eruit te halen en de zij bekleding achter los te halen.
okay ik hoor het wel....
onder middenconsole heen

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.