Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Motorpech en toch niks gevonden...
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
marcelv8
Tjah...ook een bravA moet wel eens de wegenwacht inschakelen...
op de ringweg van Sneek, was het zover, plotseling de olielampje branden, dus ik de kant in..gaat ook het inspuit systeem lampje branden en nog eentje, nauja dus de wegenwacht maar ff gebeld, die kon niks vinden, dacht dat het aan de zomer/winter stand ofzo lag, de motor was gewoon spontaan uitgevallen :shock: :?
maargoed, moest het maar eens laten nakijken, ach komt wel met de grote beurt smile.gif heb nooit problemen mee gehad en nu daarna ook niet weer...

[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=680[/img]
Pestventje
Het lijkt net op die foto of je spoiler d'r niet meer op zit, maar als je heel goed kijkt zie 'm zitten smile.gif
Oxygen
Tja daar sta je dan. Mooi klote. Wel leuk dat je er een foto van geschoten hebt. Maar ik begrijp dus dat dit zo weer kan gebeuren? Dat zou wel erg vervelend zijn. Maar snel een grote beurt dan maar zou ik denken.
The Master
Die gasten waren wel kick zekers biggrin.gif
SNEEKY
ja,zagen er toffe gozers uit lol.gif lol.gif
Slider
Heb je ze het adres van dit forum gegeven. M.a.w. weten ze dat ze hier op staan?
RARARA
Het ziet er wel romantisch uit hoor !! biggrin.gif biggrin.gif :wink: :wink:
marcelv8
Tjah..blijkbaar kunnen dit soort dingen zomaar gebeuren, was blij dat ik naar de kant kon daar... smile.gif maargoed gelukkig verder geen (motorische) schade enzow..

Neej heb die gasten het forum adres niet gegeven..maar ik stuur deze foto binnenkort naar de Kampioen toe, met een verhaaltje erbij, zal de club en het forum ook wel ff noemen daarin biggrin.gif

en btw..ikzelf sta niet op de foto hoor, waren 2 wegenwachts, jaja ze dachten laten we maar 2 auto's sturen, met een Fiat weet je het nooit lol.gif
marcelv8
QUOTE (marcv8)
de motor was gewoon spontaan uitgevallen :shock:  :?  

word zo langzamerhand beetje scheitziek van die auto :twisted:

vandaag viel weer de motor uit tijdens het uitrollen voor rood stoplicht (ja natuurlijk koppeling was ingetrapt!),

mistachterlichten branden tijdens het remmen (maar niet altijd af en toe),
hopelijk kennen ze wat vinde bij de garage, ben er helemaal klaar mee :twisted:
SNEEKY
dat je mistlichten branden bij het remmen,kan ik met zekerheid zegge dat je met een slechte massaverbinding zit in de achterlichten.
Probleem al vaker gehad,oplossing: printplaat met lampen uithalen,kijken welk deel van de print de massa is en dan vanaf daar een verbinding maken met een draadje rechtstreeks naar het koetswerk van je auto

Ik weet,kan slecht uitgelegd zijn maar kan jammer genoeg geen pic nemen frown.gif
Dutch Dimension
Als ik mijn knipperlicht naar links aan zet dan gaat mijn gewone licht ook knipperen :?

Ik zal dan ook maar eens doen wat Sneeky zegt
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.