Triple B
Jul 1 2007, 16:20
bij deze laat ik het nu echt weten dat ik na 4 jaar in de club er uit stap
de rede hier van is dat ik gewoonweg veel te weinig tijd heb en dat de club beter mee af is met iemand die meer tijd en energie in kan steken dan ik
ik heb altijd geroepen dat als je auto verkocht word of geen tijd meer heb voor de club en het bestuur dat je dan plaats kunt maken want daar heeft de club meer aan
daar om wens ik het nieuwe bestuur veel suc-6 met de club en hoop ik dat hij nog lang mag bestaan
ik zal mijn brava nog wel blijven rijden dus zal ik vast ook nog wel eens op het forum langs komen
Bedankt voor alles wat je gedaan hebt voor de club en tot horens en zien op het forum.
gr. jackal
jammer zeg...
maar als je er inderdaad weinig tot geen tijd meer voor heb dan houd het op natuurlijk.
goed werk geleverd al die tijd
succes verder
groeten, Remco
Barracuda
Jul 1 2007, 23:09
Hey Triple...ik hoop dat het je goed gaat, ook met het vrouwke, en we spreken elkaar vast wel weer

Bedankt voor je inzet...

Groetjes, Mark
BravoUser
Jul 1 2007, 23:11
Ook van mijn kant...Bedankt voor je vele jaren inzet en steun..!!
En succes met je verdere toekomst plannen/ideen..
Greetz,
BravoUser
Visconti
Jul 2 2007, 07:50
It was fun having you around
maar je komt vast nog wel eens op de forums
reddevil
Jul 2 2007, 16:39
We hebben genoeg om te herinneren hoor!!!
Bedankt voor alles Peter!
Triple B
Jul 2 2007, 17:41
ik heb het 3 jaar met plezier gedaan
het laatste jaar is anders geweest omdat het oude bestuur uit elkaar viel door verkoop en toen het nieuwe bestuur begon heb ik het gewoon weg veel tedruk gekregen waardoor ik gewoon teweinig kon doen voor de club
vandaar mijn beslissing
tja aan alles komt een eind, bedankt jongen
en begrijp ik nu ook dat je niet meer naar meetings komt???? dat zou jammer zijn
marcelvg
Jul 2 2007, 21:04
bedankt voor je inzet en blijf lekker buurten hier
grtx
Is heel jammer, maar je kan niet alles tegelijk hè jongen.
Die tijd komt nou eenmaal een keer
Je hebt heel veel voor de Club betekent, veel geregeld en veel gedaan.
Ik hoop dat je natuurlijk nog wel af en toe blijft posten en nog eens een meeting bijwoont
En wij spreken elkaar nog hè!!!!
Want we hadden nog wat afgesproken

Alleen de drukte blijft aan houden

Groeten
Sebas
Bedankt voor je inzet de afgelopen jaren, we spreken elkaar nog wel!
Idd !
Bedankt voor al je inzet de afgelopen jaren, maar beloof dat je nog wel regelmatig langskomt op meetings !
Triple B
Jul 3 2007, 15:33
ik zal zeker wat van me laten horen hier en ik ga niet weg zonder dag te zeggen (verkoop brava)
en ik zal proberen om nog eens op de lecar meeting tekomen maar durf nix vast te leggen
en wil ook iedereen bedanken in de jaren dat ik in het bestuur gezeten heb voor de gezelligheid en natuurlijk de grote gezelligheid op de meetings
forbidden
Jul 4 2007, 20:27
he peter, bedankt voor wat je heb gedaan voor de club
en kom gewoon es een keer langs op een meeting, altijd gezelli
Peter bedankt voor alles dat je voor de club gedaan hebt en ik hoop je af en toe nog is op een meeting tegen het lijf te lopen... want we zullen je toch wel overal bovenuit zien steken

grtz fred...
Rallas
Jul 24 2007, 23:50
Hey, peter. jammer dat je ermee stopt.
iig. bedankt voor alle inzet en de tijd die je er de afgelopen jaren in hebt gestoken.
Apollo08
Jul 25 2007, 11:37
Hey Peter! Bedankt voor al je inzet de afgelopen jaren.
Het is jammer dat je de club gaat verlaten.
Hopelijk komen we elkaar nog eens tegen op een meeting.
marcelvg
Jul 25 2007, 11:54
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.