Help - Search - Members - Calendar
Full Version: uitlaat :S
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
mehdi
mensen .. heb pas maand me bravo 1.4 uit 1996

na 350 euro aan koppeling uitgegeven .. viel vandaag me uitlaat in eens onderuit confused.gif

ik heb een remus einddemper die is nog goed .. alleen lijkt dat ie net voor midden gebroken is ofzo ,,want hij raakt de grond...

weten jullie wat het me ongeveer gaat kosten weer ...

b v d

mehdi
melee
Is hij niet uit je ophangrubbers? kijk het even na, zn rubber kan na verloop van tijd verslappen. Waarschijnlijkis het het achtsterste rubber net bij je acherbumpr boven je uitlaat.
Rallas
gebruik even de zoekfunctie hier is al het een en ander over geschreven (vrij recent nog)
Koody
QUOTE (melee @ Jun 29 2007, 11:16) *
Is hij niet uit je ophangrubbers? kijk het even na, zn rubber kan na verloop van tijd verslappen. Waarschijnlijkis het het achtsterste rubber net bij je acherbumpr boven je uitlaat.

Ik heb dat verslappen van de rubbers ook meegemaakt, ik heb er een tie-wrap er omheen gedaan samen met het rubber maar de tie-wrap niet te strak aangetrokken zodat ie een beetje meeveerde met het rubber. Zinsdien geen problemen meer. Gelukkig zag ik het optijd want de sebring die ik had zat er nog maar net onder toen. Misschien een ideetje idea.gif
grtz Koody
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.