Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Grill & gaas vraag
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Temujin
Ik moet binnenkort een nieuwe grill aanschaffen. Zelf heb ik een grill waarbij het gaas wat dieper achterin de grill zit.

Ben echter op zoek naar een grill waarbij deze meer vooraan zit. Zoals bijv bij de zwarte auto die af en toe op onze voorpagina voorbij springt.

Ik ben iig niet op zoek naar de brava grill welke een beetje naar buiten springt.

Jullie zullen vast wel weten welke ik bedoel, maar ik weet dus niet waar ik op moet zoeken.

Betreffende het gaas. weet iemand een website waar ik fijne gaas kan bestellen? Het enige was ik tegen kom is gaas met te grote gaten om het op de grill te zetten. Daar kan bij wijze van een koe nog doorheen vliegen:) En iedereen weet dat het niet fijn is om een koe onderkap te hebben hehe

Alvast bedankt voor jullie reacties!!
tamael^
QUOTE (Temujin @ Jun 28 2007, 14:38) *
Ik moet binnenkort een nieuwe grill aanschaffen. Zelf heb ik een grill waarbij het gaas wat dieper achterin de grill zit.

Ben echter op zoek naar een grill waarbij deze meer vooraan zit. Zoals bijv bij de zwarte auto die af en toe op onze voorpagina voorbij springt.

Ik ben iig niet op zoek naar de brava grill welke een beetje naar buiten springt.

Jullie zullen vast wel weten welke ik bedoel, maar ik weet dus niet waar ik op moet zoeken.
Betreffende het gaas. weet iemand een website waar ik fijne gaas kan bestellen? Het enige was ik tegen kom is gaas met te grote gaten om het op de grill te zetten. Daar kan bij wijze van een koe nog doorheen vliegen:) En iedereen weet dat het niet fijn is om een koe onderkap te hebben hehe

Alvast bedankt voor jullie reacties!!

ik heb nog fijn rvs gaas liggen. het zijn stukken van 30 bij 30 zo uit het hoofd. bij intresse ff pmen.

tamael
Don Tsurno
iedere lokale autostyle dealer heeft ook zeker gaas voor je in huis, en anders kunnen ze t bestellen, reken wel op 40 / 45 euro een velletje kleinste ruimte tussen t gaas is geloof ik dan 6mm (zeer fijn is dat, heb ik er ook in) thumbsup.gif succes
BravoUser
De grill die jij zoekt is van een MK2 Bravo.
meew
jij bedoeld die zwarte bovenaan de beginpagina?? mooi is ze he hypocrite.gif hypocrite.gif hypocrite.gif

is idd gewoon mk 2 grill!! (wel zelf gaas achter gemaakt omdat ik dit het zelfde als de voorbumper wilde hebben)
Rallas
het beste kun je dan de GT gril nemen dan ben je meteen klaar. hier zit al gaas in en loop in het midden naar voren (strak achter het fiat logo)
Temujin
Thnx all voor jullie reacties!:)

De autostyle dealer hier heeft helaas geen fijn gaas, was ik al langsgeweest.

Maar het is dus de mk2 bravo grill. Wat voor kleur gaas heeft de GT versie dan standaard? Ik gok zwart:( dan zal ik het toch moeten vervangen. RVS zal mooi staan bij de alfa grepen die ik van plan ben om te plaatsen.
Ferry
QUOTE (Don Tsurno @ Jun 28 2007, 22:10) *
iedere lokale autostyle dealer heeft ook zeker gaas voor je in huis, en anders kunnen ze t bestellen, reken wel op 40 / 45 euro een velletje kleinste ruimte tussen t gaas is geloof ik dan 6mm (zeer fijn is dat, heb ik er ook in) thumbsup.gif succes

confused.gif ik betaalde voor een groot vel met fijn gaas toendertijd bij Atec tuning 15 euro ...
lykel sok
of gewoon spuitbusje fffffssssssssssssssssssssss over het gaas en klaar thumbsup.gif
groeten lijkel
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.