Help - Search - Members - Calendar
Full Version: persoonlijke kentekenplaten
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
Bobi
zoals iedereen had verwacht was de meeting weer helemaal top natuurlijk! biggrin.gif

Nu is het zo dat het alleen heel veel werk is om alle kentekens te verwijderen of onleesbaar te maken voordat de foto's op internet kunnen worden gepubliceerd, daarom was het mijn vraag wie er geinteresseerd is om persoonlijke kentekenplaten te laten maken, zoals bijvoorbeeld de lizard en evill bravo ze hebben

zelf heb ik er geen problemen mee als mensen men kenteken kunnen lezen, maar ik vind dat het gewoon stoer staat! biggrin.gif

dus laat het even weten als het je wel interessant lijkt, en als er iemand is die hier meer informatie over heeft zou dat ook welkom zijn natuurlijk!

greets Bob
TheLizard
QUOTE (TD-Abarth)
zoals iedereen had verwacht was de meeting weer helemaal top natuurlijk!  :D  

Nu is het zo dat het alleen heel veel werk is om alle kentekens te verwijderen of onleesbaar te maken voordat de foto's op internet kunnen worden gepubliceerd, daarom was het mijn vraag wie er geinteresseerd is om persoonlijke kentekenplaten te laten maken, zoals bijvoorbeeld de lizard en evill bravo ze hebben

zelf heb ik er geen problemen mee als mensen men kenteken kunnen lezen, maar ik vind dat het gewoon stoer staat!  :D  

dus laat het even weten als het je wel interessant lijkt, en als er iemand is die hier meer informatie over heeft zou dat ook welkom zijn natuurlijk!

greets Bob

je kan ze iig gewoon bij halfords laten maken
BELLEZZA ITALIANA
wah kos dah :?:
marcelv8
kenteken maakt me ook niet uit als het op fotos staat...

maar JAH ik wil ook eigen kentekenplaten met iets erop...ben al 3 maanden aant denken wat er op moet komen te staan.. :roll: lol.gif
TheLizard
ik geloof dat ze 12.5 euro per stuk waren
Bobi
QUOTE (TheLizard)
ik geloof dat ze 12.5 euro per stuk waren

en hoelang duurt het voordat ze klaar zijn?

greets Bob
Weazel
als je ze in de wara in genk laat drukken zijn ze voor 12€50 op tien minuten klaar.
Oxygen
In principe duurt het 1 of 2 werkdagen. Dus dat valt wel mee. Houdt er wel rekening mee dat het maar 8 karakters mag bevatten anders past het er niet op.
Dutch Dimension
Ik ben bezig met lege gele platen te krijgen.
Maak dan met plak letters een naam erop.
Weazel
wat ik persoonlijk ook mooi vind is een inox plaat met daar in germaanse stijl iets (naam, traibel, ...) in gegraveerd.
Monstra16v
Monstra past dus wel maar Monstra16v nietjammer genoeg
evill bravo
vandaar dat ik ook evill en bravo appart heb biggrin.gif
marcelv8
dit is niet helemaal de juiste topic..maar hoe kun je je nickname hier wijzigen?? als dat uberhaupt kan.. :roll:
Dutch Dimension
QUOTE (Monstra16v)
Monstra past dus wel maar Monstra16v nietjammer genoeg

Vandaar dat ik lege platen met plak letters wil :wink:
Bobi
ben deze week naar de parijse tuning show geweest, en daar was een bedrijf uit marseile dat kentekenplaten maakten daar terwijl je wacht, alle lettertypes waren mogelijk, en zelfs was er de mogelijkheid om nog een kader eromheen te laten maken met een tekst daarin

voorbeeld:

volgens mij kostten de platen zo'n 30 euro per stuk, kheb nu nog steeds spijt dat ik er geen heb laten maken

greets B.
marcelv8
zo..die zijn gaaf !!!

weet iemand of die stand ook ergens in Nederland op een show te vinden is... :shock:
Monstra16v
wat we ook kunnen doen is een kentekenplaat houders maken met de url en de nickname erop
Triple B
en voor mij wordt dat dan Bravo GT

mzzl peer

ps toffe plaat TD
Bobi
heb nog even geinformeerd:

bij A-parts in Rotterdam maken ze de platen voor E 10,50 kleur wit of geel, 8 tot 9 karakters, klaar in 2 seconden... biggrin.gif

maar dit zijn de standaard platen, (zoals lizard en evil) en dus niet met zo'n kader (engelse stijl)

voor de geinteresseerden:

A-parts Automaterialen
Vierhavensstr 1
3029BB Rotterdam

Tel: 010 4778888
Fax: 010 4777525
URL:www.aparts.nl
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.