Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Gaten In Dashboard Wegwerken! Helluupppp!
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
handybrand
Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag heb ik dan eindelijk mijn Bravo 1.6 16V GT uit 2000 bij de dealer opgehaald. Helmaal trots natuurlijk. en geloof me.....ik ben ook helemaal overtuigd. Dit rijdt heerlijk. Lekker pittig dingetje en het comfort is erg goed te noemen. Omdat de auto er naar mijn idee helemaal topie uitziet wil ik hem uiteraard ook mooi houden en waar mogelijk nog mooier maken.

Nu zit ik met het volgende...... Het enige wat me in het interieur van mijn nieuwe bolide stoort zijn de gaten van de car-kit van de vorige eigenaar in mijn dashboard. Na wat research gedaan te hebben kwam ik op de volgende site uit --------> http://www.geerligs.info/

Ook wel Dr. Vynil genoemd. Hier kun je het dashboard en andere schade laten repareren. Ik heb geen flauw idee wat dat kost maar aan jullie de vraag.....

- enig idee wat zoiets kost?
- zijn er mensen die ervaring hebben met deze club?
- zijn er andere (relatief goedkope) oplossingen?

Hier onder vind je een foto van hetgeen ik netjes wil laten wegwerken.

Mijn vriendin zei:......ach, dan schroef je daar toch lekker zelf een carkit op!!!, nou dat dacht ik dus niet, bluetooth is voor mij prima!!!!!

Hoor graag jullie reacties......!!!!

p.s. ik heb RARARA een bericht gestuurd ......of hij nog een radioadapter over heeft van de groepsbuy....maar heb nog geen reactie....misschien andere mensen die me zo'n ding kunnen leveren???

thumbsup.gif HULDE AAN ALLE FIAT RIJDERS!!!!!!!
handybrand
Hallo ben ik weer!,

Ben wat gaan informeren naar wat het kost om die lelijke gaten te repareren die de vorige eigenaar in mijn dashboard heeft aangebracht. Ik denk laat dat nu zo'n 75 a 100 euries kosten.............dan is het nog wel een keertje te doen.

Maar nu kreeg ik vandaag van Dr. Vinyl een mailte met de volgende tekst:

Hoi Eric,

Dit is goed te repareren en zal ongeveer E160,- ex btw gaan kosten. Om een afspraak te maken graag even tel contact na 31-07-07 want ik ben eigenlijk al op vakantie.

Met vriendelijke groet,

Dr.Vinyl

Das allemaal leuk en aardig maar voor die paar gaatjes een bedrag van zo'n slordige 190 euries betalen vind ik net wat te veel.

HELLUUUUUPPPP!!!!!! nopompom.gif Niemand een andere oplossing of een wat minder dure oplossing???????

cheer.gif HULDE aan ALLE FIAT rijders!!!!!! cheer.gif
melee
Plamuren en je interieurdelen spuiten mss een optie? kost je in iedergeval een flinke smak geld minder.
stampie
QUOTE (melee @ Jul 10 2007, 22:37) *
Plamuren en je interieurdelen spuiten mss een optie? kost je in iedergeval een flinke smak geld minder.

En is nog mooi ook!!!
Lekker in de hoogglans met als extra toetje een blanke lak erover.

Veel plezier!

Stampie
GeMiNi
DR Vinyl is echt goed, hij deed bij Spyker ook alle beschadigingen van leer en interieurdelen repareren, perfecte afwerking.Ik heb bij spyker met hem gewerkt en stond af en toe echt verbaasd wat ie flikte
meew
Gaten vlaksnijden en een piepklein beetje grijze kit erin?? valt iig minder op...

succes
Brian D
Of dat onderdeel bij de sloop halen ofzo? Het is toch allemaal dezelfde kleur denk ik, dus ik denk dat er best makkelijk aan te komen is!
handybrand
Bedankt vast voor alle tips, als ik vakantie heb dan ga ik hiermee aan de slag.

Groet,

H@ndyBr@nd

cheer.gif HULDE aan ALLE FIAT rijders!!!!! cheer.gif
marcelvg
volgens mij zet hij er voor dat bedrag gewoon een nieuw stuk in biggrin.gif
melee
QUOTE (marcelvg @ Jul 11 2007, 11:30) *
volgens mij zet hij er voor dat bedrag gewoon een nieuw stuk in biggrin.gif

En de rest wat tie overhoud stopt tie in zn vakantie loser.gif
handybrand
Bedankt allemaal voor de tips!!!

Nu ben ik eens wat gaan nadenken en vond de tip van "MEEW" helemaal niet gek!!! Die zegt, afsnijden en dichtkitten met grijze kit!!

Na wat zoek werk op onze digitale snelweg op het volgende product uitgekomen:

BISON - PERMANENT REPAIR UNIVERSAL.

Kneedbare 2-componenten kleefmassa op basis van epoxyhars, in staafvorm. Voor 1001 reparaties in en om het huis, aan auto, boot en caravan, machines en gereedschap. Vult snel en zonder te krimpen scheuren en gaten in steen, hout, staal en kunststoffen, zoals polyester en epoxy. Hecht niet op PE (polyethyleen), PP (polypropyleen) en P.T.F.E (teflon). Wordt extreem hard; ook te gebruiken als kneedbare plug voor het opvullen van schroefgaten. Binnen en buiten toepasbaar. Kleur donkergrijs, overschilderbaar.

http://www.bison.nl/upload/af993e0fc2c7dd2dc07bc5.gif

http://www.onlinebouwmarkt.nl/winkel/image...nt%20repair.jpg

Kun je volgens mij zo in de bouwmarkt halen en anders vast wel bestellen. De kosten op diverse sites zijn ongeveer 5 euro, dus das de moeite van het proberen waard.

Eens kijken of het hiermee gaat.

Als er nog mensen zijn met andre tips dan hoor ik het graag..............Top dat er zo wordt meegedacht!!!!!

Greetz, handybrand
Visconti
ik zet er gewoon een iPod adapter overheen puh2.gif heb ik meteen een MP3 speler in de auto wink.gif
handybrand
Ja zat ik ook al aan te denken, heb een Creative Zen MP3-speler 4GB en op mijn net geplaatste Kenwood radio zit een AUX-ingang op de voorzijde. dit heb ik al getest en werkt prima, moest ik wel ff instellen via de radio maar het is me gelukt. Dus ik dacht Stukje klitteband en op mijn MP3 ook wat klitteband die je er met een plakstrip opplakt en klaar is kees!

Op zich prima idee, maar dan zit je toch altijd(als je de mp3 speler niet gebruikt of bij je hebt) te kijken naar zo'n klittebandstrip.

Probeer eerst eens wat met die kit, misschien valt het resultaat niet tegen.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.