Afgelopen zaterdag heb ik dan eindelijk mijn Bravo 1.6 16V GT uit 2000 bij de dealer opgehaald. Helmaal trots natuurlijk. en geloof me.....ik ben ook helemaal overtuigd. Dit rijdt heerlijk. Lekker pittig dingetje en het comfort is erg goed te noemen. Omdat de auto er naar mijn idee helemaal topie uitziet wil ik hem uiteraard ook mooi houden en waar mogelijk nog mooier maken.
Nu zit ik met het volgende...... Het enige wat me in het interieur van mijn nieuwe bolide stoort zijn de gaten van de car-kit van de vorige eigenaar in mijn dashboard. Na wat research gedaan te hebben kwam ik op de volgende site uit --------> http://www.geerligs.info/
Ook wel Dr. Vynil genoemd. Hier kun je het dashboard en andere schade laten repareren. Ik heb geen flauw idee wat dat kost maar aan jullie de vraag.....
- enig idee wat zoiets kost?
- zijn er mensen die ervaring hebben met deze club?
- zijn er andere (relatief goedkope) oplossingen?
Hier onder vind je een foto van hetgeen ik netjes wil laten wegwerken.
Mijn vriendin zei:......ach, dan schroef je daar toch lekker zelf een carkit op!!!, nou dat dacht ik dus niet, bluetooth is voor mij prima!!!!!

Hoor graag jullie reacties......!!!!
p.s. ik heb RARARA een bericht gestuurd ......of hij nog een radioadapter over heeft van de groepsbuy....maar heb nog geen reactie....misschien andere mensen die me zo'n ding kunnen leveren???