Help - Search - Members - Calendar
Full Version: De bijdrage van de Brava aan het forum
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
Padlarf
Zoals de naam van dit forum doet vermoeden is dit OOK de plaats om over je BravA te babbelen. Jammer maar helaas, momenteel is de bijdrage van het Brava gedeelte 2,69% van het totaal. :oops:

En wanneer je dan bedenkt dat deze 2,69% een post is geweest die gepost is juist omdat er maar niets kwam van de Brava mensen, is de bijdrage van de Brava minimaal, ofwel nix....

Is er mischien een manier om de Brava mensen op deze site te krijgen, of zullen we altijd met een Bravo/Brava forum te maken hebben terwijl Bravo forum een toepasselijker naam zou zijn? :?:

Iemand ideeen/mening?
Slider
Misschien dat we aan de hand van die folders mensen met een Brava met dit forum kennis kunnen laten maken. :?:
graaf
Dan zouden we in het ontwerpje van het foldertje ook wat beeldmatteriaal van een Brava neer moeten zetten denk ik...?
Padlarf
Ik moet binnenkort toch naar de Fiat dealer, dan zou ik eventueel ook wat folders achter kunnen laten.

Verder ga ik er wat folders en tech. info vandaan proberen te halen, zodat ik wat meer info heb over de Bravo/a.

Heb trouwens net op Bol.com boek besteld over de Bravo/a.
Titel: Vraagbaak over de Bravo
ISBN: 9021532409

Staat denk ik wel wat nuttige info in.

(Graaf, hopelijk vond je mijn topic niet te vrijpostig, maar was iets wat me gewoon opviel)
LaTiNo
QUOTE (Padlarf)
Ik moet binnenkort toch naar de Fiat dealer, dan zou ik eventueel ook wat folders achter kunnen laten.

Ik heb dat ook bij de Alfa dealer gedaan. Ik zal ook vragen of ik wat bij de Fiat-balie mag neerzetten (voor als de officiele foldertjes er zijn).

Ik denk dat de Brava-sectie niet zo loopt omdat de Brava-doelgroep over het algemeen een non-connected doelgroep is. Onze overbuurman heeft een Brava. Is een typische gezinsman en weet nog net wat Internet is, maar meer ook niet. De jongere en geinteresseerde groep kiest dan voor de Bravo. Vandaar dat 'we' hier ook allemaal zitten biggrin.gif

Volgens mij ben ik de 'ouwe lul' van dit forum... :roll:
Padlarf
ok als dat zo is:

Kunnen we veel tijd en moeite investeren in het online krijgen van de gemiddelde Brava eigenaar (wat toch niet gaat lukken dan...) Of van dit forum een Bravo forum maken? (Graaf als je het er niet mee eens bent: Dude het is jou forum, ik sluit me erbij aan smile.gif )
Oxygen
Ben het wel eens met Padlarf. Maar goed we kunnen het natuurlijk altijd proberen. En als er dan leden zijn dan ook de brava op de flyer laten drukken. (ik vind de flyer veel mooier met alleen maar de bravo erop biggrin.gif )
LaTiNa
Ik ben het wel met jullie eens maar het is zielig voor net die eene brava die erbij wil. Dit is de enige Bravo/Brava Forum van Nederland. (volgens mij) lol.gif
LaTiNo
Ik zou idd nog even wachten voordat je de Brava-dudez hun laatste kans op een leuke club afneemt smile.gif Als blijkt dat er over een tijdje nog niets gebeurt dan kun je meer Bravo-georienteerd gaan werken toch?
Anonymous
Yah da's waar, is allemaal nog redelijk nieuw he?

Was toen ik de topic starte ook eigenlijk meer vanuit het idee dat er op Brava gebied weinig gebeurde, en hoe we dit zouden kunnen verbeteren

biggrin.gif
TheLizard
he padlarf is het niet handiger om eerst in te loggen?? lol.gif lol.gif
Padlarf
Hahaha suf.... lol.gif

Nu dus ingelogd en wel......
marcelv8
ik heb een Brava en heb nu dit forum gevonden via fiat startpagina.. alleen jammer dat het hier zo rustig is moet tijden wachtten op een reactie. maar ik kom hier zeker terug biggrin.gif
TheLizard
komt vanzelf
forum bestaat nog maar net 2 maanden en langzamerhand wordt het steeds drukker
stifler_gt
QUOTE (marcv8)
ik heb een Brava en heb nu dit forum gevonden via fiat startpagina.. alleen jammer dat het hier zo rustig is moet tijden wachtten op een reactie. maar ik kom hier zeker terug biggrin.gif

Rustig ???, ik vond het toch al aardig druk worden.......
Bravaabarth
zoals je aan mijn nick kan zien heb ik een Brava, maar kan iemand soms voor mij enkele pics uploaden ofzo, en ze dan op de forum zetten bij Brava Gallery ?

Alvast bedankt

BA
marcelv8
QUOTE (Bravaabarth)
zoals je aan mijn nick kan zien heb ik een Brava, maar kan iemand soms voor mij enkele pics uploaden ofzo, en ze dan op de forum zetten bij Brava Gallery ?

Alvast bedankt

BA

Bij foto album kun je foto's uploaden vanaf je pc, en venuit daar doorlinken naar een bericht. :wink:
proud of blue
He jongens thanks, blij dat ik een brava heb tussen al dit bravo geweld puh2.gif puh2.gif
marcelv8
QUOTE (proud of blue)
He jongens thanks, blij dat ik een brava heb tussen al dit bravo geweld  :P  :P

me too biggrin.gif
hoeveel BravA's zijn er nu dan??
straks halen we het aantal bravO's nog in!!! puh2.gif
Triple B
QUOTE (TheLizard)
komt vanzelf

en als de flyers er zijn word het vast nog veel drukker
want ik ben bij mijn dealer geweest en die heeft ook intresse in de flyers
en hij zet een link van onze site op hun internet-site en dat geld zo wel voor Oosterhout NB en Breda

dus zodra de flyer af is kan dit alles in werking gezet worden

mzzl peer
Oxygen
QUOTE (BRaVo GT)
QUOTE (TheLizard)
komt vanzelf

en als de flyers er zijn word het vast nog veel drukker
want ik ben bij mijn dealer geweest en die heeft ook intresse in de flyers
en hij zet een link van onze site op hun internet-site en dat geld zo wel voor Oosterhout NB en Breda

dus zodra de flyer af is kan dit alles in werking gezet worden

mzzl peer

Beter hoor Peer.
TheLizard
ik zal proberen bij onze dealer ook wat flyers te droppen
Triple B
ja das toch makkelijk want iedereen met een bravo/a die daar bij de dealer komt ziet de flyer

en of ze er dan wat mee doen dat is dat aan hun zelf maar dan weten ze wel dat er iets is voor bravo/a

mzzl peer
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.