Help - Search - Members - Calendar
Full Version: lid worden
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
Grigio Madness
hoi ik ben Raymond, ik rij in een bravo 12 16v steel en ik wil sssssupergraag lid worden van jullie club,maar hoe doe k dat

mooie site trouwens,eindelijk een site over bravo's :lol:
SNEEKY
hey ,welkom,gewoon met HIER te zijn ben je al goed lid hoor (wat mij betreft toch :wink: )
Monstra16v
ja je hoort er nu helemaal bij af en toe ff je neus laten zien op een meeting en een beetje kletsen hiero en het komt allemaal goed

welkom afz monstra
The Master
Zelfs na 1 bericht ben je al lid... :wink: Kijk ook op de website: www.fiatbravoclub.nl en daar komt binnenkort een compleet 'leden-sectie' biggrin.gif

Kom vooral naar de meetings, vraag maar aan iedereen. Tis super gezellig, en t maakt niet of je auto nou volledig getuned is, of volledig standaard... Hoe dan ook, t blijft gezellig. coool.gif biggrin.gif
Slider
Beste Bravo 1.6 Steel,

This is your administrator speaking. (heheh, klinkt dat toch alsof ik de baas ben... smile.gif )
Je hebt je geregistreerd zodat je berichten kan plaatsen. Dat is voldoende! Dan ben je lid van ons "clubbie". Wij zijn geen tunings club met een contributie, minimum vereisten enz. Ik denk dat je ons het best kan beschrijven als een stel enthousiastelingen die dolgraag andere wagens (Fiat's) zien. smile.gif Bij ons is het vooral gezellig! Als je wilt, mag je natuurlijk wel een vrijwillige bijdrage geven. Hier zit geen enkele verplichting aan en is meer een teken van dankbaarheid richting Graaf. Hij is degene die dit allemaal op heeft bedacht en opgezet. Hij betaald ook de kosten voor de webhosting e.d. Dus hebben een groot aantal leden, gisteren tijdens de meeting, een klein bedrag (5 euro) aan Graaf gegeven. Zo draagt iedereen zijn steentje bij.
Ik hoop dat je veel aan het forum hebt, en ik wens je veel postplezier.
evill bravo
welkom Hier nog een Raymond lol.gif En tevens bouwvakker haha heb zelf een 1.4 12v en kom uit overijsel

Veel postplezier!! En en(joy)n the club!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.