Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nieuw Forumlid Stelt Zich Voor Bravogt
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > WELKOM / WELCOME
handybrand
thumbsup.gif Hallo allemaal,

Ik ben Eric, in de volksmond ook wel......handybrand......genoemd. Rij al 3 jaar fiat. Maar nu is het eindelijk zo ver. We hebben onze Fiat Punto 1.1 ingeruild voor een nieuw speeltje.
Vanaf a.s. zaterdag mogen we ons de trotse bezitters noemen van een Fiat Bravo GT 1.6 16v. Voor ons is er maar 1 kleur en dat is zilvergrijs.......na lang zoeken naar het juiste model en kleurstelling hebben we hem dan eindelijk gevonden. Proefrit gereden en meteen verkocht!!!

Bouwjaar 2000
Orgineel met NAP en onderhoudshistorie.
Kilometerstand: 140.000 km.
Kleur: zilvergrijs Metalic

Ik ben al wat dagen aan het lezen en genieten op deze site en forum en ben blij verrast dat er zoveel enthousiastelingen zijn op Fiat gebied. Voor mij blijft maar 1 merk en dat is FIAT.

Op dit moment zou ik een aantal kleine zaken willen veranderen:
- Nieuwe schakelpook (RVS kleur)
- Nieuwe antenne (RVS, korte uitvoering)
- Nieuwe pedalenset (zilvergrijs)
- Donkere of heldere knipperlichtkappen aan de zijkant.
- Opleuken van het logo van 'fiat' en van 'BravoGT' op de achterzijde. Het zilvere in het logo is wat afgesleten.....(iemand tips hoe ik dit kan opleuken en tevens ook was en wasstraat bestendig is??)
- Navigatiesysteem
- De orginele radio vervangen door een 'bracket' om zo mijn eigen radio in te kunnen bouwen. (iemand enig idee hoe ik aan zo'n Bracket kom???)
- Nieuwe weggewerkte speakers op MDF achterin.

Op den duur staat misschien dit nog op de planning:
- Sportuitlaat
- Ander filtersysteem
- JBL active subwoofer(versterker is ingebouwd zodat je ook naast je subwoofer hierop de achterspeakers aan kan sluiten).
- Nieuw composet geluid voor voorin
- Dashboard, roosters van de luchtunits en andere kleine zaken met RVS folie bekleden.
- Witte wijzerplaten.

Hier alvast een aantal foto's van onze nieuwe bolide!!!

Hoop veel plezier aan deze site en forum te beleven!!!!!! HULDE AAN ALLE FIATRIJDERSSSSSSSSS!!!!!!!!!!

Naar mijn idee nu al een mooi exemplaar, maar kan uiteraard nog mooier door wat kleine toevoegingen!!!!

thumbsup.gif
mooikarretje
logo's leuk je op door ze eraf te slopen en ze zo ver als je kan weg te gooien
Barracuda
QUOTE (mooikarretje @ May 29 2007, 23:09) *
logo's leuk je op door ze eraf te slopen en ze zo ver als je kan weg te gooien

Of te wel, in A.B.N. :

Je zou het voertuig kunnen ontdoen van zijn logo's op de achterklep en op de beide voorste spatschermen.

Zo doen dat er wel meer hier....

In ieder geval welkom hier, en veel lees en postplezier wink.gif

Groetjes, Mark
FMC WEEKEND
welkom en veel plezier met de bravo

ziet er op de foto iig al goed uit toppie
BravoUser
Welkom en veel lees/post plezier.. yes_new.gif

Voor het radioframe moet je bij RARA zijn...die heeft er nog wel een paar over van de groupsbuy.. idea.gif
Een GT logo zal ook wel makkelijk te vinden zijn...iedereen haalt ze er nl af...en van wie ze niet weggegooid heeft kan je die wel overnemen denk ik..!!
Zijknipperlichten moet ook geen probleem zijn...overal te bestellen..

Greetz,
BravoUser thumbsup.gif
handybrand
Hallo allemaal,

Ik word steeds actiever op dit forum en ik geniet er met volle teugen van. Wat een enthousiasme hier en ik merk aan mezelf dat ik daar volledig in meegezogen wordt. Maar das geen probleem, heb ik er weer een passie bij!!!!!!

Nu heb ik vanaf aanschaf van mijn Bravo een aantal kleine zaken veranderd/aangepast.

- 4 nieuwe velgen 15".

Die erop zaten,orginele GT velgen, hadden welliswaar 4 splinternieuwe banden maar waren zo krom als een hoepel. Heb nu gekozen voor 15" Enzo H velgen omdat ik dan mijn nieuwe banden kon overzetten. De velgen tegen een leuke prijs gekocht via internet. Als ik meer geld bij elkaar heb dan worden deze vervangen door 16"of 17" want dat maakt hem helemaal af. Het trillen is nu helemaal over en de auto loopt op iedere snelheid lekker smooth!!!!

Hier ff een fototje van mijn nieuwe velgen. De foto's van de velgen onder mijn auto volgen nog!.

- nieuwe schakelpook, RVS, blauw/zwart leer. Dat blauwe past weer mooi bij mijn stoelen(die zijn zwart met een blauw werkje er doorheen).

- verkorte rvs-kleurige dakantenne.

- radio-adapter + Kenwood KDC-W3037G radio (MP3, front AUX-in, WMA, 4x50 Watts, groene verlichting)

- MDF hoedenplank op maat, bekleed en met Climax Magnum 693 speakers (2x280 Watts en continu 2x 110 Watts) p.s. de audio wordt in een later stadium verder onder handen genomen, denk aan.....nieuw compo setje voor, nieuwe deurspeakers (bitumen bekleed), versterker 4 kanaals, baskast etc. Voorlopig klinkt dit helemaal niet slecht, zelfs een prima bass met deze speakers, niet verwacht toch gekregen!!!!!!

- navigatiesysteem met NAVTEQ kaarten en Destinator OP software (Benelux, Duitsland.....de rest volgt)

- letters op het motorblok met de text "FIAT 16V" zilvergrijs gemaakt. Valt lekker op als je de kap open doet.

Voor de komende periode staan nog wat andere kleine zaken gepland:

- nieuwe op maat gemaakte mattenset, zwart met een blauwe zoom in dezelfde kleur als mijn werkje in mijn stoelen en in mijn pook.

- reparatie van de gaten in mijn dashboard (de vorige eigenaar zijn carkit met parkers vastgeschroefd)

- nieuwe pedalenset, rvs met blauw.

- K&N 57i CAI set (Cold air intake voor een lekkere sound)

- grijs spuiten van wat dashboard onderdelen van het middenconsole, ventilatorinbouwraam links en rechts, speaker gaas op dashboard en de inbouwraampjes van de bediening van de electrische ramen.

- plaatsen van een zonnefilter op de voorruit

- op den duur vervangen van de schokdempers voor

Voorlopig was het dit even en wie weet wat er nog meer op mijn verlang lijstje komt.

Alvast ALLEMAAL bedankt voor de tips, leuke berichten en het enthousiasme!!! Geweldig!!!!

Binnenkort wil ik ook wel eens een meeting bezoeken, lijkt me zwaar gezellig en kan ik mijn ideeen delen met anderen en genieten van al het moois!!!!

Groet,

Handybrand!!!!!

cheer.gif HULDE aan ALLE FIAT rijders!!!! cheer.gif
handybrand
Zal proberen dit weekend wat foto's te schieten van mijn bolide.

Nu duik ik erin, mooi geweest!!!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.