Ik ben Eric, in de volksmond ook wel......handybrand......genoemd. Rij al 3 jaar fiat. Maar nu is het eindelijk zo ver. We hebben onze Fiat Punto 1.1 ingeruild voor een nieuw speeltje.
Vanaf a.s. zaterdag mogen we ons de trotse bezitters noemen van een Fiat Bravo GT 1.6 16v. Voor ons is er maar 1 kleur en dat is zilvergrijs.......na lang zoeken naar het juiste model en kleurstelling hebben we hem dan eindelijk gevonden. Proefrit gereden en meteen verkocht!!!
Bouwjaar 2000
Orgineel met NAP en onderhoudshistorie.
Kilometerstand: 140.000 km.
Kleur: zilvergrijs Metalic
Ik ben al wat dagen aan het lezen en genieten op deze site en forum en ben blij verrast dat er zoveel enthousiastelingen zijn op Fiat gebied. Voor mij blijft maar 1 merk en dat is FIAT.
Op dit moment zou ik een aantal kleine zaken willen veranderen:
- Nieuwe schakelpook (RVS kleur)
- Nieuwe antenne (RVS, korte uitvoering)
- Nieuwe pedalenset (zilvergrijs)
- Donkere of heldere knipperlichtkappen aan de zijkant.
- Opleuken van het logo van 'fiat' en van 'BravoGT' op de achterzijde. Het zilvere in het logo is wat afgesleten.....(iemand tips hoe ik dit kan opleuken en tevens ook was en wasstraat bestendig is??)
- Navigatiesysteem
- De orginele radio vervangen door een 'bracket' om zo mijn eigen radio in te kunnen bouwen. (iemand enig idee hoe ik aan zo'n Bracket kom???)
- Nieuwe weggewerkte speakers op MDF achterin.
Op den duur staat misschien dit nog op de planning:
- Sportuitlaat
- Ander filtersysteem
- JBL active subwoofer(versterker is ingebouwd zodat je ook naast je subwoofer hierop de achterspeakers aan kan sluiten).
- Nieuw composet geluid voor voorin
- Dashboard, roosters van de luchtunits en andere kleine zaken met RVS folie bekleden.
- Witte wijzerplaten.
Hier alvast een aantal foto's van onze nieuwe bolide!!!
Hoop veel plezier aan deze site en forum te beleven!!!!!! HULDE AAN ALLE FIATRIJDERSSSSSSSSS!!!!!!!!!!

Naar mijn idee nu al een mooi exemplaar, maar kan uiteraard nog mooier door wat kleine toevoegingen!!!!