Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Chromen Teller Ringen
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
NEO
Hey luitjes,

Ik heb sinds een paar maandjes Chromen Teller Ringen in m'n dashboard.

Die set heb ik toen erin vast gedrukt zoals de beschrijving en de How-To, alleen ging dat me niet zo gemakkelijk af.
Omdat het randje dat omgebogen word of gedrukt, te klein was voor een goede grip.
Maar het was me gelukt en bleef goed zitten, zonder lijm. Alleen had ik wel bij één ring twijfels.

Vandaag dus alsnog mislukt. Het was zo warm geworden in de Bravo, waardoor er een ring los gekomen was door uitzetting.
Dus heb ze alsnog vast moeten lijmen die niet goed vast zaten.

Maar dit keer ging wel sneller om het spulletje te demonteren sm_gabber.gif

Voor de mensen die ook eens ringen erin willen plaatsen.
Bij twijfel of het wel vast zit, heel klein beetje lijm, weet je zeker dat ze vastblijven
HyperTrophy
QUOTE (NEO @ May 25 2007, 22:51) *
Hey luitjes,

Ik heb sinds een paar maandjes Chromen Teller Ringen in m'n dashboard.

Die set heb ik toen erin vast gedrukt zoals de beschrijving en de How-To, alleen ging dat me niet zo gemakkelijk af.
Omdat het randje dat omgebogen word of gedrukt, te klein was voor een goede grip.
Maar het was me gelukt en bleef goed zitten, zonder lijm. Alleen had ik wel bij één ring twijfels.

Vandaag dus alsnog mislukt. Het was zo warm geworden in de Bravo, waardoor er een ring los gekomen was door uitzetting.
Dus heb ze alsnog vast moeten lijmen die niet goed vast zaten.

Maar dit keer ging wel sneller om het spulletje te demonteren sm_gabber.gif

Voor de mensen die ook eens ringen erin willen plaatsen.
Bij twijfel of het wel vast zit, heel klein beetje lijm, weet je zeker dat ze vastblijven

Ik heb het ook eens geprobeerd te isntalleren met (verkeerde) lijm, bleef niet lang zitten, en nu heb ik nog wat kleine stukje witte aanslag op het tellerhuis.

Iemand die weet welke tellerringen je juist wel zou moeten hebben? of met welke (kleurloze) lijm ik dit het gemakkelijkst kan installeren?
tamael^
QUOTE (HyperTrophy @ May 25 2007, 23:34) *
Ik heb het ook eens geprobeerd te isntalleren met (verkeerde) lijm, bleef niet lang zitten, en nu heb ik nog wat kleine stukje witte aanslag op het tellerhuis.

Iemand die weet welke tellerringen je juist wel zou moeten hebben? of met welke (kleurloze) lijm ik dit het gemakkelijkst kan installeren?

seconde lijm slaat wit uit.

verwacht dat een contact of epoxy achtige lijm de beste kleurarme optie is.

tamael
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.