Hallo...
Ik ben internet aan het afschuimen voor twee onderdelen, een voorbumper en een motorkap voor een Fiat Bravo, kleur metallic geel of is het goud of bronze? Ik weet niet precies hoe de kleur heet, maar hij heeft de zelfde kleur als die van Mathijn, 1.4 12 v, van de ATEC tuning club in Zwijndrecht, the Netherlands. Wie kan mij helpen. Ik ben helemaal geen Tuning fanaat, omdat ik daar simpelweg geen geld voor heb, maar ik ben er wel ziek van, want dit was de 'eerste' mooie auto die ik ooit heb gehad en nou issie alweer kapot.
Tenminste; een vette deuk en een zware kras.
Vriendelijke Groeten Bjorn Goud
LaTiNa
Feb 29 2004, 21:34
Sorry kan je niet helpen ben alleen nieuwsgierig hoe de schade is ontstaan :oops:
gr
I
RARARA
Feb 29 2004, 21:45
Ja ik denk dat iedereen zijn auto (onderdelen) wel in die kleur wil hebben !!! :wink: :wink:
maar ik denk dat je die kleur niet zo snel tweedehands zult vinden (ben ik eigenlijk ook wel weer blij mee

)
Ik denk dat je het beste een 2e hands bumper en motorkap kunt kopen en die in kleur laat spuiten.
Ik geloof dat er hier nog wel enkele mensen een originele bumper hebben liggen en op Marktplaats heb ik een 2e hands motorkap zien staan.
Suc6 iig,
Groeten Mathijn van de Fiat Bravo Club :wink:
P.S. ik weet er wel een te vinden hier op het Forum maar die heeft ongeveer het zelfde probleem als jij, anders had je die om onderdelen kunnen vragen.
nou dat ziet er een stuk erger uit dan mijn deukje, eh blutsje, of moet ik zeggen krasje. of nee zeg maar schaafwondje.
wat er gebeurde? voor het stoplicht voor linksaf staan en op het zelfde moment gebeurde dit:
De GSM. Hij ging af en ik zat te praten met iemand en kon de gsm niet vinden, dan gaat ie steeds harder piepen dus dan wordt je heel geirriteerd. toen zei medepassagier dat hij in het bakje bij de pook lag.
Tegelijkertijd sprong het licht voor RECHTDOOR op groen.
Degene voor mij gaf ook wat gas, maar stopte meteen weer, omdat hij ook meteen zag dat het voor rechtdoor was en niet voor linksaf.
De zon hing laag, yep.
Dus ik zag vanuit mijn ooghoek dat er een licht op groen sprong en de voorganger vertrok, en met laaghangende zon en een piepende telefoon en haast en *KNAL*. Wat lullig he? Het mooie is er meteen van af.
Hoe kan ik die mensen die misschien een twedehands originele bumper hebben bereiken? alvast bedankt voor jullie reacties
Bjorn Goud.
Monstra16v
Mar 1 2004, 10:51
ik heb er 1 zit alleen een kras in maar die laat ik maken en dan wordt die opgeschuurt dan kan je ehm zo laten spuiten
ik verkoop ehm voor 150
Ehm...is dat een een bumper of een motorkap?
Voor een bumper is het teveel, tweedehands en een krasje. voor een motorkap denk ik er even over want ik heb er al een gezien voor minder.
Op zich kan ik zelf wel dat krasje opknappen, want hij moet toch helemaal gespoten worden.
Vriendelijke groeten bjorn
pieter88
Mar 1 2004, 11:58
voorbumper (is in primer,gn werk meer) 74 euro
motorkap 105 euro
op auto-onderdelen.com
Monstra16v
Mar 1 2004, 12:00
voor 74 doen ik ehm echt nie weg daar kan ik ehm nie eens voor laten maken
Pieter bedankt. Dat is een stuk goedkoper dan ik dacht.
Vriendelijke groeten Bjorn Goud
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.