![]() ![]() |
Jul 31 2010, 01:07
|
|
|
Broekie Group: Leden Posts: 10 Joined: 7-July 10 From: Geldrop Member No.: 7.188 |
hallo,
Mijn auto DVD speler van het merk EONON geeft opeens alleen een blauw scherm (komt geen menu) wel heb ik geluid wat harder en zachter gaat als ik aan de knopjes draai? heeft iemand dit ooit meegemaakt? en weet iemand mischien iets wat ik eraan kan "proberen" te doen? MVG Jaina |
|
|
|
Jul 31 2010, 07:41
|
|
![]() regelmatige bezoeker Group: Leden Posts: 102 Joined: 28-January 08 From: herveld Member No.: 3.160 |
als je een klap scherm hebt dan ga ik er van uit dat de kabel vanaf het scherm naar dvd spelen stuk is succes
|
|
|
|
Aug 4 2010, 09:09
|
|
|
regelmatige bezoeker Group: Leden Posts: 597 Joined: 19-April 08 From: Zwolle Member No.: 3.401 |
Als je nog garantie hebt zou ik gewoon terug gaan. Maargoed moet er nog wel garantie opzitten.
Vaak zijn die dingen niet zelf te repareren, dus zou er zlef niet zo gauw aan beginnen. Of je moet echt niets te verliezen hebben dan zou je hem even los kunnen schroeven en kijken of er ergens een los contact zit. -------------------- ![]() |
|
|
|
Aug 6 2010, 19:37
|
|
|
Broekie Group: Leden Posts: 10 Joined: 7-July 10 From: Geldrop Member No.: 7.188 |
bedankt voor jullie hulp/reactie's
open geschroefd blijkt dat er iets wat het scherm met de radio verbind? gescheurd is! radio is als afgeschreven verklaard. garantie is ook helaas verlopen.. toch bedankt |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th September 2010 - 09:08 |