IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Rodi Carstyling
Le Car
Hoogendoorn Wheels
Carclean
Brezan

Reply to this topicStart new topic
> Marea Weekend Speakers achter
ReneP
post Jul 27 2010, 09:34
Post #1

Broekie

Group: Leden
Member No.: 7.235

Hallo forummers,

Ik ben nieuw op dit forum en heb gelijk een vraag. Heb inmiddels mijn eigen JVC autoradio ingebouwd en mijn pioneer speakers (16.5cm) achter in de zijwand van de Marea weg gewerkt. De achterste speakers heb ik ingebouwd in die opbergvakken waarvan je de panelen met 2 draaiknoppen los kunt nemen. Nu het volgende probleem, het geluid van de standaard MEarea boxen voorin is ineens stukken beter dan het geluid van mijn pioneer boxen? In mijn vorige auto (citroen bx) had ik ze in m'n hoedenplank en klonken ze best goed. Maar nu, het is net een setje van een vogelmerk, geen volume, geen bas, klinkt giga goedkoop. Kan dit de oorzaak zijn van een kunstof klankkast? Te weinig ruimte in de kast? Iemand een idee of tip hoe ik het geluid achterin met deze speakers goed kan krijgen?? Heb al geprobeerd de ruimte op te vullen met handdoeken, beetje amateuristisch, ik weet, maar je probeert iets.......
Go to the top of the page

+Quote Post
De Belg
post Jul 29 2010, 23:35
Post #2

Broekie

From: Limburg
Member No.: 7.231

ik zou er triplex kastjes voor maken ofzo

+Quote Post
Staffie
post Jul 30 2010, 15:32
Post #3

Broekie

Member No.: 7.049

Of gewoon een dikke sub en versterker achterin leggen en de rest van de speakers als midtoon en tweeter gebruiken cheerlie-ud.gif

--------------------
Marea Weekend 1.6 16v '98 Airco, CV, mistpitjes, elektr ramen&spiegels, hondenrek. Incl een Amstaff Terrier en Cane Corso :P
Voor de fun: Honda Transalp 600V '90

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

RSS Lo-Fi Version Time is now: 9th September 2010 - 10:57