![]() ![]() |
Jul 16 2010, 08:42
|
|
|
Broekie Group: Leden Posts: 18 Joined: 16-July 10 From: Arnhem Member No.: 7.203 |
Hallo Allemaal,
Mijn naam is Marian, ben nieuw op dit forum, dus ik stel me even voor. Ik heb 2 fiatjes, een Cinquecento genaamd Rolschaats en sinds kort ook een Bravo. Daar nog geen nickname voor aangezien het nu al een "troublecar" is.... Vandaar dat ik de weg naar dit forum heb gevonden. Zo zal dat bij de meesten zijn gegaan die geen luxe sportuitvoering oid hebben Ik hoop hier wat hulp te vinden die ik voor de bravo nodig zal hebben, en anders gezellig over van alles en nog wat te kunnen kletsen. Ben grote autoliefhebber, en bijna alles aan de auto´s doen we dan ook zelf. Heb allerlei auto´s gehad, van ford feest (fiesta) tot astra GSI. Vragen? Shoot, zal bijna dagelijks wel online zijn Groetjes! -------------------- Be that kind of woman that makes the Devil say... "oh crap, she´s up!!!!"
|
|
|
|
Jul 17 2010, 14:56
|
|
|
regelmatige bezoeker Group: Leden Posts: 272 Joined: 27-November 09 From: Nieuwegein Member No.: 6.507 |
Hey Marian, welkom hier!
Jammer om te horen dat je een troublecar hebt. Maar aangezien jullie wel handig zijn moet het vast wel goed komen! Toch nog veel rijplezier met je bravo toegewenst! mvg, Daniël |
|
|
|
Jul 17 2010, 19:53
|
|
![]() Broekie Group: Leden Posts: 98 Joined: 12-May 09 From: Drachten Member No.: 5.974 |
Welkom Marian,
Another Bravo -------------------- ![]() ![]() ---------------------------------------------------------- PS3 naam: AFCA-Willem www.onlinefifatoernooien.nl |
|
|
|
Jul 19 2010, 12:43
|
|
![]() Brooklyn_Brava Group: Bestuur Posts: 2.181 Joined: 11-July 06 From: Breukelen (Utrecht) Lidnr: 147 Member No.: 1.628 |
Welkom op het forum.
-------------------- |
|
|
|
Jul 21 2010, 07:44
|
|
|
Broekie Group: Leden Posts: 18 Joined: 16-July 10 From: Arnhem Member No.: 7.203 |
Dank u allen!
Mijn bravo is grijs, nu nog enorm standaard ( zitten niet eens velgen onder Nog geen foto´s helaas -------------------- Be that kind of woman that makes the Devil say... "oh crap, she´s up!!!!"
|
|
|
|
Jul 21 2010, 16:00
|
|
![]() Brooklyn_Brava Group: Bestuur Posts: 2.181 Joined: 11-July 06 From: Breukelen (Utrecht) Lidnr: 147 Member No.: 1.628 |
zitten niet eens velgen onder Staat ie op 4 kratjes bier dan? -------------------- |
|
|
|
Jul 21 2010, 16:06
|
|
|
Ja die had ik kunnen verwachten.... Te snel de post geplaatst..... Ik bedoel dat er geen mooie velgjes onder zitten. Zou zelfs met "mooie wieldoppen" al heel blij zijn haha Eerst maar eens kijken of we hem nog aan de praat gaan krijgen! -------------------- Be that kind of woman that makes the Devil say... "oh crap, she´s up!!!!"
|
|
|
|
Jul 28 2010, 20:08
|
|
|
Dit is 'm:
![]() ff draaien..... ![]() Nokkenas ![]() Nog een keer, maar dan dichtbij: ![]() Enz Enz Enz -------------------- Be that kind of woman that makes the Devil say... "oh crap, she´s up!!!!"
|
|
|
|
Jul 28 2010, 21:58
|
|
![]() regelmatige poster Group: Moderator + Posts: 2.094 Joined: 4-February 04 From: Venlo Member No.: 156 |
mooi kleurtje, meegespoten deurgrepen, stootrubbers, marea koplampen
Ik zie potentie succes met het oplossen van je motorprobleem. btw waar zijn je mistlampen? -------------------- ![]() |
|
|
|
Jul 29 2010, 08:39
|
|
![]() regelmatige bezoeker Group: Leden Posts: 318 Joined: 1-November 09 From: Best Member No.: 6.431 |
Dit is 'm: ![]() ff draaien..... ![]() Nokkenas ![]() Nog een keer, maar dan dichtbij: ![]() Enz Enz Enz Die van cilinder 3 is idd al vrij redelijk ingesleten, de rest valt me nog enig sinds mee ;) Wil niet zeggen dat van alle nokken de coating inmiddels al verdwenen is en de as waarschijnlijk meer slijpsel vrijgeeft als je liefhebt ! Vervang maar snel -------------------- |
|
|
|
Jul 29 2010, 11:17
|
|
|
mooi kleurtje, meegespoten deurgrepen, stootrubbers, marea koplampen Ik zie potentie succes met het oplossen van je motorprobleem. btw waar zijn je mistlampen? ???? Die zal de vorige eigenaar wel voor een leuk zakcentje hebben kunnen verkopen..... Of ze zijn weggelopen... Kan ik ze nu ook niet echt kwalijk nemen. Ennieweej... het oplossen van dat motorprobleem is nog steeds het lastigste. Nokkenas is het probleem niet... De kop wel!!!!! -------------------- Be that kind of woman that makes the Devil say... "oh crap, she´s up!!!!"
|
|
|
|
Jul 29 2010, 13:02
|
|
|
Broekie Group: Leden Posts: 19 Joined: 23-March 10 From: Hengelo Member No.: 6.895 |
Lekker kleurtje!
Succes met het oplossen van het probleem! Grtz Vincent |
|
|
|
Jul 29 2010, 13:45
|
|
![]() regelmatige bezoeker Group: Leden Posts: 318 Joined: 1-November 09 From: Best Member No.: 6.431 |
???? Die zal de vorige eigenaar wel voor een leuk zakcentje hebben kunnen verkopen..... Of ze zijn weggelopen... Kan ik ze nu ook niet echt kwalijk nemen. Ennieweej... het oplossen van dat motorprobleem is nog steeds het lastigste. Nokkenas is het probleem niet... De kop wel!!!!! Wat is het probleem van de kop al mag ik vragen ? Overigens de nokkenas heb je uiteindelijk toch nodig gezien het bovenstaande plaatje, zou hem dus niet te snel wegdoen. -------------------- |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th September 2010 - 09:24 |