![]() ![]() |
May 4 2010, 11:26
|
|
|
Broekie Group: Leden Posts: 26 Joined: 2-March 10 Member No.: 6.824 |
Aaangezien we het toonbeeld van deze Meetings eens moeten veranderen naar wat meer italiaans, willen we samen met de Punto en stilo club hier naar toe gaan.
![]() datum: 27 augustus op een vrijdag plaats: vliegveld drachten tijd: vanaf 17.00-22.00 entree: rond de 8 euro(clubkorting zijn we mee bezig) prijzen: zijn aantal bekers te winnen (shine, audio, speed, etc.) er is een officiele kwart mijl dus wie zijn auto wil testen hier kan het!! we proberen om alle fiats bij elkaar te krijgen op 1 stuk dus niet op het parkeer terrein zelf maar meer bij het show en shine gedeelte als soort van promotie ik hou jullie op de hoogte van wie er van ons uit mee gaan etc! grtz patrick |
|
|
|
Jun 9 2010, 23:45
|
|
![]() Broekie Group: Leden Posts: 41 Joined: 8-February 10 From: Enschede Member No.: 6.751 |
Klinkt wel goed, het lijkt me leuk om eens een 1/4 mile te rijden...ik vrees alleen dat ik met mijn volledig standaard HGT mkII een beetje onderaan de vermogensladder sta...
Ik heb gezien dat er verschillende klassen zijn waarin je vantevoren wordt geplaatst, om te voorkomen dat standaard GTI's tegen 700 pk Impreza's moeten enzo... Volgens de site is de minst snelle klasse D/SL (1/4 mile langzamer dan 15 s.), maar als ik zie dat hier ook spul als een Renault 5 GT Turbo en een Golf VR6 ingeschreven staat... Heeft iemand ervaring met dit soort evenementen en zo ja, heeft het zin om te proberen de Italiaanse eer hoog te houden met mijn wagen? Of kan ik beter eerst de motor uit de Coupé 2.0 Turbo 20v Plus erin lepelen |
|
|
|
Jun 9 2010, 23:49
|
|
![]() --=BravoUser=-- Group: Leden Posts: 1.651 Joined: 17-June 06 From: . Member No.: 1.584 |
Tsja,
Dat word dus eerst lepelen.... Greetz, BravoUser -------------------- ![]() Fiat Bravo 1.6 16v SX MKII (Mistlampen/Automatische Airco/afneem. trekhaak/Xenon 6000k/Marea Headlights/Alarm) gaat in de verkoop na nu 10 jaar bezit Fiat Grande Punto 1.4 8v Editione Prima (Mistlampen/Bizone Airco/Xenon 6000k/Blue&Me/17"inch) Fiat Bravo 1.4 T-Jet 150PK Dynamic+ (Corner mistlampen/Blue&Me-Nav/Koelvak Armsteun/Bi-Xenon/Alarm/Inklap Spiegels/Bizone Airco/Leder stuur/pook/Sportstoelen/16"inch/18"inch) binnenkort squadra tuning ![]() |
|
|
|
Jul 3 2010, 12:13
|
|
![]() Broekie Group: Leden Posts: 53 Joined: 22-May 10 Member No.: 7.049 |
Of de goede schakelmomenten pakken
Die "golf gti rijders met petje op kwart voor zeven" schijnen niet te kunnen schakelen... -------------------- Marea Weekend 1.6 16v '98 Airco, CV, mistpitjes, elektr ramen&spiegels, hondenrek. Incl een Amstaff Terrier en Cane Corso :P
Voor de fun: Honda Transalp 600V '90 |
|
|
|
Jul 3 2010, 15:53
|
|
![]() Broekie Group: Leden Posts: 98 Joined: 12-May 09 From: Drachten Member No.: 5.974 |
Nice! Ik woon in Drachten, dus ik ga zeker kijken
-------------------- ![]() ![]() ---------------------------------------------------------- PS3 naam: AFCA-Willem www.onlinefifatoernooien.nl |
|
|
|
Aug 1 2010, 07:15
|
|
![]() Broekie Group: Leden Posts: 97 Joined: 7-June 06 From: groningen Member No.: 1.564 |
ik ga hier ook zeker heen ben dan net thuis van vakantie
nog meer bravo's die heen gaan? greetz rodney |
|
|
|
Aug 23 2010, 22:36
|
|
|
hallo mede fiat rijders
we gaan dus als 1 grote club (via italia) naar deze meeting toe het is de bedoeling dat we als 1 groep bij de show en shine staan zodat we italiaans kunnen promoten! vanuit de puntoclub gaan er al 2 dikke showwagens heen en hieronder het complete lijstje! zin om te komen vul hem dan even aan! dit is nu de stand van zaken: Aanwezig Stilo: - StiloSimon - RutgerDR88 - Basjuh - ZL-Peter - fabian16v (ovb) - pvdharing (ovb) - solvingstorm (ovb) Aanwezig Punto: - Mrpatrickos - joeydebr - speklap - punto97 - hgt,tje - mathijs - ronnie (ovb) - Johan (ovb) - zuid (ovb) aanwezig bravo's: - - - mvg mrpatrickos |
|
|
|
Aug 24 2010, 06:49
|
|
![]() Broekie Group: Leden Posts: 97 Joined: 7-June 06 From: groningen Member No.: 1.564 |
hallo mede fiat rijders we gaan dus als 1 grote club (via italia) naar deze meeting toe het is de bedoeling dat we als 1 groep bij de show en shine staan zodat we italiaans kunnen promoten! vanuit de puntoclub gaan er al 2 dikke showwagens heen en hieronder het complete lijstje! zin om te komen vul hem dan even aan! dit is nu de stand van zaken: Aanwezig Stilo: - StiloSimon - RutgerDR88 - Basjuh - ZL-Peter - fabian16v (ovb) - pvdharing (ovb) - solvingstorm (ovb) Aanwezig Punto: - Mrpatrickos - joeydebr - speklap - punto97 - hgt,tje - mathijs - ronnie (ovb) - Johan (ovb) - zuid (ovb) aanwezig bravo's: -rodney - - mvg mrpatrickos |
|
|
|
Aug 24 2010, 12:32
|
|
|
dit is nu de stand van zaken:
Aanwezig Stilo: - StiloSimon - RutgerDR88 - Basjuh - ZL-Peter - fabian16v - pvdharing (ovb) - solvingstorm (ovb) Aanwezig Punto: - Mrpatrickos - joeydebr - speklap - punto97 - hgt,tje - mathijs - johan - ronnie (ovb) - zuid (ovb) aanwezig bravo's: - rodney - - |
|
|
|
Aug 26 2010, 10:39
|
|
|
voor diegene die zin hebben om te komen!
we verzamelen om 18.00 bij de mac in drachten kom je eerder of later ga dan gewoon naar het terrein toen maar meld even dat je bij de italiaanse auto club hoort anders sturen ze je andere kant op! grtz patrick |
|
|
|
Aug 27 2010, 08:19
|
|
![]() Broekie Group: Leden Posts: 21 Joined: 7-October 08 Member No.: 4.597 |
King street is afgelast ivm de weersomstandigheden!!!!!!
show&shine gaat wel door.. maar zal logischerwijs minder bezoekers en deelnemers trekken. vanuit de puntoclub melden de meesten zich in ieder geval af. 17 september is de herkansing! dan zijn wij er in ieder geval bij! -------------------- Voorzitter PuntoSportivoClub --- **Fiat Punto DizzyStyle**
|
|
|
|
Aug 27 2010, 14:56
|
|
King street is afgelast ivm de weersomstandigheden!!!!!! show&shine gaat wel door.. maar zal logischerwijs minder bezoekers en deelnemers trekken. vanuit de puntoclub melden de meesten zich in ieder geval af. 17 september is de herkansing! dan zijn wij er in ieder geval bij! kom de 17e dan wel jammer dat het is afgelast |
|
|
|
Sep 2 2010, 21:13
|
|
![]() Ego quoque nescio quid hic scriptum est Group: Leden Posts: 1.019 Joined: 12-November 07 From: Vledder of Arnhem Member No.: 2.934 |
Zou graag heen gaan, helaas moet ik die avond schijtpapier verkopen
-------------------- ![]() '96 Bravo 1.6 'sedicivalvole' SX So on he walked... and sometimes, drove... and occasionally, partied all night with the desert creatures. |
|
|
|
Sep 3 2010, 09:09
|
|
![]() regelmatige poster Group: Leden Posts: 1.161 Joined: 6-August 06 From: Hierden (Harderwijk) Member No.: 1.705 |
@ GWboes
Abonnementjes voor de Telegraaf? -------------------- Check www.fiatbravo.tk
|
|
|
|
Sep 3 2010, 22:37
|
|
![]() Ego quoque nescio quid hic scriptum est Group: Leden Posts: 1.019 Joined: 12-November 07 From: Vledder of Arnhem Member No.: 2.934 |
Nee je denkt veel te moeilijk
-------------------- ![]() '96 Bravo 1.6 'sedicivalvole' SX So on he walked... and sometimes, drove... and occasionally, partied all night with the desert creatures. |
|
|
|
Yesterday @ 18:56
|
|
![]() Broekie Group: Leden Posts: 98 Joined: 12-May 09 From: Drachten Member No.: 5.974 |
Gaan er ook wat dikke Bravo's naar Drachten? ik woon in Drachten, 100 meter van de Mac af haha. Als jullie langs de lange west rijden, en je ziet aan de zijkant twee Blauwe Bravo's staan dan is de HGT versie van mij
-------------------- ![]() ![]() ---------------------------------------------------------- PS3 naam: AFCA-Willem www.onlinefifatoernooien.nl |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th September 2010 - 08:02 |