![]() ![]() |
Apr 2 2010, 11:52
|
|
|
Broekie Group: Leden Posts: 26 Joined: 2-March 10 Member No.: 6.824 |
hallo iedereen!
ik (patrick) heb samen met stilosimon (van het stilo forum) een kleine meeting georganiseerd in drachten het zou een stilo/punto meeting zijn maar ik dacht mischien willen er ook mensen van de bravo club komen omdat we toch wel onderling een goede relatie hebben.. ook mede omdat we in het noorden niet veel meetings hebben is dit wel een reden om jullie uit te nodigen de meeting is dus zaterdag 17 april en de aanvang zal zo rond 13.30 zijn hij zal gehouden worden aan de loswal in drachten vlak naast de brandweer kazerne! we zitten nu al op 6 stilo's en 3 punto's en een aantal mensen die mischien komen... wie weet tot de 17e grtz patrick ik ben aanwezig: - - - ik kom mischien: - - - |
|
|
|
Apr 2 2010, 12:13
|
|
![]() Ego quoque nescio quid hic scriptum est Group: Leden Posts: 1.024 Joined: 12-November 07 From: Vledder of Arnhem Member No.: 2.934 |
Misschien kom ik wel, moet even kijken, we hebben van de bravo club zelf een dag later ook al een meeting
ik ben aanwezig: - - - ik kom misschien: - GWBoes - - -------------------- ![]() '96 Bravo 1.6 'sedicivalvole' SX So on he walked... and sometimes, drove... and occasionally, partied all night with the desert creatures. |
|
|
|
Apr 2 2010, 18:03
|
|
![]() regelmatige poster Group: Leden Posts: 1.738 Joined: 31-July 07 From: Voorhout Member No.: 2.698 |
Is het niet een idee om dit met elkaar te combineren?? Heb je er waarschijnlijk veel meer animo voor??
Ik zou zaterdag wel kunnen, maar heb geen zin om van het weekend 2 keer richting het noorden te gaan, dus voor mij het 1 of het ander. -------------------- Fiat Bravo 2.0i 20v HGT MKII, 2001 ![]() |
|
|
|
Apr 2 2010, 18:14
|
|
|
oke dom van mij had niet gezien dat jullie dag erna meeting hebben een combi word hem helaas niet..
voor diegene uit het noorden die zin hebben kom maar en anders tot een volgende keer grtz patrick |
|
|
|
Apr 6 2010, 08:53
|
|
|
maar voor diegene die willen je kan gewoon langskomen hoor
grtz patrick |
|
|
|
Apr 8 2010, 08:53
|
|
![]() Ego quoque nescio quid hic scriptum est Group: Leden Posts: 1.024 Joined: 12-November 07 From: Vledder of Arnhem Member No.: 2.934 |
zag trouwens net op een ander forum dat mijn collega ook heen gaat, dus naast een misschien of ik kom is het ook nog een misschien of ik met mijn eigen auto kom.
-------------------- ![]() '96 Bravo 1.6 'sedicivalvole' SX So on he walked... and sometimes, drove... and occasionally, partied all night with the desert creatures. |
|
|
|
Apr 8 2010, 20:06
|
|
|
|
|
|
|
Apr 8 2010, 21:24
|
|
Zandwijk van de stilo club.
QUOTE en hoe meer auto's hoe beter hehe als je het zo stelt kom ik wel met m'n eigen bolide wel lekker uniek als enige bravo -------------------- ![]() '96 Bravo 1.6 'sedicivalvole' SX So on he walked... and sometimes, drove... and occasionally, partied all night with the desert creatures. |
|
|
|
Apr 9 2010, 09:37
|
|
|
Zandwijk van de stilo club. als je het zo stelt kom ik wel met m'n eigen bolide wel lekker uniek als enige bravo owja zandwijk was ook op het eindpunt van onze psc toerrit aanwezig... ja je bent de enige en oprijden is altijd leuk ja grtz patrick |
|
|
|
Apr 9 2010, 09:51
|
|
|
Ik ben erbij met mijn Stilo:
StiloSimon RutgerDR88 pvdharing Johannes Zandwijk SolvingStorm Basjuh lyzz Ik ben erbij met mijn Punto: mr-patrickos ruurd johan Melle punto97 ik ben erbij(OVB): abartje(stilo) stilowim(stilo) meulenstilo(gast) sicco(punto) speklap(punto) baspunto(punto) en nog 3 andere fiats van andere clubs 1-fiat coupe 1-fiat cinqecento 1-fiat bravo dit is dus het voorlopige lijstje van wie er komen en wie mischien! grtz patrick |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 9th September 2010 - 10:49 |