![]() ![]() |
Mar 23 2010, 10:57
|
|
![]() Brooklyn_Brava Group: Bestuur Posts: 2.181 Joined: 11-July 06 From: Breukelen (Utrecht) Lidnr: 147 Member No.: 1.628 |
FULL SPEED
ZATERDAG 8 EN ZONDAG 9 MEI – AUTOTRON ROSMALEN Full-Speed, het tweedaagse evenement vol snelle en sportieve auto’s, vindt plaats in het weekend van 8 en 9 mei. Wat kun je dit jaar verwachten? Natuurlijk veel spannende races en mooie demo’s in de Race Arena, honderden clubauto’s op het buiten- en binnenterrein, de nieuwste sportauto’s, diverse thema en natuurlijk bedrijven die de beste artikelen en onderdelen hebben voor je eigen auto. Daarnaast is er nog veel meer te beleven zoals verschillende wedstrijden, waaraan je wellicht zelf ook kunt meedoen! Race Arena - Toyo Tires Shootout (sprint) - Diverse demo’s en shows Buitenprogramma - Showpaddock met verschillende autoclubs - Meguiar’s Show & Shine Contest - Vermogensbank (onder voorbehoud) Expodome - Clubpresentaties - Themapleinen - Bedrijven - Expositie met nieuwe en sportieve modellen Full-Speed is op zaterdag 8 en zondag 9 mei geopend van 10.00 uur tot 17.00 uur. Dagkaarten kosten €16,- aan de kassa en €14,- in de voorverkoop. Weekendkaarten €30,- aan de kassa en €25,- in de voorverkoop. Voor clubleden die met hun auto aanwezig zijn gelden speciale tarieven. Meer informatie op www.full-speed.nl (binnenkort nieuwe website!) Groetjes Rick -------------------- |
|
|
|
Mar 23 2010, 11:12
|
|
![]() Brooklyn_Brava Group: Bestuur Posts: 2.181 Joined: 11-July 06 From: Breukelen (Utrecht) Lidnr: 147 Member No.: 1.628 |
Het plan is om weer als club te gaan, maar door de slechte animo van vorig jaar veranderd er wel wat. Het is de bedoeling om weer per dag minimaal 5 auto's te hebben staan, dikke auto's! Ik ga proberen of ik wat duitsers/belgen naar dit weekend kan krijgen. Echter krijg ik het aantal auto's voor een bepaalde streefdatum niet bij elkaar houdt het op...
Let op:Geef je jezelf op en kom je door de selectie ben je verplicht om te komen! Zaterdag: - Brooklyn - - Danny - - Zondag: - Brooklyn - - Danny - - Wijzigingen voorbehouden. Groetjes Rick -------------------- |
|
|
|
Mar 23 2010, 22:04
|
|
|
Broekie Group: Leden Posts: 96 Joined: 26-February 09 From: zetten Member No.: 5.732 |
ik zou best wel willen maar denk dat er genoeg vettere auto's bij zijn op het forum. moet nog te veel gebeuren aan de auto:p. succes iig met de selectie en misschien tot 8 of 9 mei dat ik even langs kom. groeten johan
-------------------- ![]() |
|
|
|
Mar 26 2010, 11:36
|
|
![]() Fiat bravo 1.2 16v/ fiat bravo 2.0 20v Group: Leden Posts: 995 Joined: 7-February 06 From: krimpen aan den ijssel Member No.: 1.253 |
Ik ben ook aanwezig alleen met me eigen clubi
-------------------- ![]() DaRk BulliT 1.2 16v and White Bullit 2.0 20v |
|
|
|
Mar 26 2010, 23:04
|
|
![]() regelmatige bezoeker Group: Leden Posts: 583 Joined: 7-October 03 From: omg Arnhem Member No.: 31 |
wil wel maar wordt weinig dit jaar ben ik bang. te veel andere bezigheden en Bravo moet nog steeds effe bij spuiter langs. Ook nog steeds geen tijd voor gehad.Mocht dit toch nog lukken voor de tijd dan meld ik me even als back-up indien gewenst. Mits mooi genoeg bevonden voor evenement natuurlijk
-------------------- Best of Wheels @ Super Summer Meeting 2008
Best of Wheels @ Tuner Paradise 2009 Best of Wheels @ Super Summer Meeting 2009 Best of Wheels @ Fanatic Tuners Day 2009 3e plaats Exhaust Db @ ItaloForum 2009 Top 35 @ ItaloForum 2009 Geld moet rollen steek het in je auto... |
|
|
|
Apr 12 2010, 18:34
|
|
Einde oefening! Ik heb me aangemeld voor een indoor plaatsje en anders staat de Brava misschien alleen zondag op het buitenterrein...
Groetjes Rick -------------------- |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 9th September 2010 - 10:28 |